Ik heb haar sinds 19-06-2010,van de paardenmarkt toen een soort van stiekem gekocht...

Ik heb toen een foto van der gemaakt en die naar me ma gestuurd en gevraagd wat ze ervan vond.
Ze vond der erg mooi.. En toen zijn we maar gelijk wezen kopen.

En daar heb ik nooit spijt van gehad.

Ze is een shetlander van 90cm hoog. Een echte droompony vooral qua uiterlijk.
Maar ook look a like haflinger.

Ik heb haar toen gekocht als weide maatje voor me e pony.Die ik helaas dit jaar heb moeten verkopen.
Kijk en geniet mee van deze leuke pony.

Me knappe pony

In haar roze outfit.
Alles is roze bij haar.
((roze poetsspullen, roze halsters, roze dekje,elastiekjes, fleecedeken, roze winterdeken is onderweg, roze beschermers,hoofdstel...
en de eet emmer is natuurlijk ook roze.))

Fotogeniek wezen tijdens een wandeling.

Met Pien doe ik niet zo heel veel bijzonders. Ik ben vooral bezig met longeren en lekker tutten.
Wandelen doe ik ook zo af en toe.
En met het mooie weer ging ik nog wel eens een stuk fietsen met der wat ze erg leuk vind.

In der normale vachtje. Overgens is Pien een goed zelf zorgende pony. Der manen maakt ze eigelijk nooit vies net als der lijf.
En der manen komen bijna nooit in de knoop.Dus ideaal!

Juni 2012.

Ik wilde wat nieuws gaan proberen met Pien.
En ik kon goedkoop een sulky overkopen. Deze moest ik wel zelf een lik verf geven. En ik wist al snel wat voor kleur dat ging worden.
Ik moest alleen nog opzoek gaan naar een goed passend tuig en Pien het nodige aanleren.
Na vele uurtjes schuren en schilderen was dit het resultaat:

Ondertussen buiten ook al met lange lijnen bezig,ook buiten de bak.
Ik ben niet veel verder dan het zo vaak mogelijk lange lijnen werk en in de bak erachter lopen gekomen. De sulky gaan we volgend jaar een keer erachter zetten.
Ik heb een tijd lang niks gedaan dit vanwege toen de verkoop van me paard. Ik had nergens zin meer in.

Onze band is hierdoor veel fijner geworden.
En door het hele getut, genoeg tijd om dingen uit te proberen met die onwijs dikke manen van der.

oktober

Trots op der lange manen. Van mij mogen ze nog langer worden.

Al met al...
Ze blijft mijn droom pony,waarvan ik ooit nog een vergrootte versie van wil hebben.