Hier dan mijn overzicht van 2011.
3 Januari 2011 werd ik 2 en vandaag ben ik alweer 3 jaar geworden

hieperdepiep hoeraaaa voor mij

Dus ik ben echt geen baby nu meer, vind ik. Toevallig!

Begin 2011 vond ik een nieuw vriendje Poes. Poes gaf altijd heeeerlijke massages

Ik had besloten dat ik een ander kapsel wilde, punk met een heeele lange pony.
vrouwtje helemaal in tranen

Maar he, toen alles wat gegroeid was en in model zo rond april.. toen zag ze hierna ook wel in hoe ontzettend knap ik er van werd

In mei zijn mijn vriendjes en ik verhuisd. We kwamen heel dicht bij het bos te staan en we mochten op een stuk natuurgebied met een mooi groot meer spelen. In het begin waren we elkaar soms kwijt zo groot was het

In mei ben ik voor het eerst helemaal onder de douche gegaan...

Dat vond ik eigenlijk niet zo'n heel erg tof plan in het begin, maar oke.. op een gegeven moment was het toch best lekker verkoelend na al dat zweten op die vreselijke warme dagen

Ter compromis ging het vrouwtje mee onder de douche (oke. niet geheel vrijwillig

Ow en er zijn geen vrouwtjestenen in gevaar gebracht tijdens het douchen hoor, ik let heel netjes op waar ik mijn voetjes zet!

In juni kreeg ik een heel raar dom ding voor om mijn hoofd. Zat voor geen meter

Waar ze dat idee vandaan haalde...

De hele zomer hebben we veel boswandelingen gemaakt, ook over rare houten paden.. ach zand of hout.. scheelt mij niks hoor!

BOSWANDELTIP:
Als jouw vrouwtje ook altijd een rugzak draagt, ga dan netjes achter haar lopen en pak dan heeel voorzichtig het touwtje aan één kant vast en trek er dan aan! Dan valt de zak open en kan je je neus er in stoppen en dat appeltje voor de dorst alvast onderweg opsmikkelen

We deden ook nog iets wat 'schriktraining' heette.. ik snapte niet zo goed waarom dat zo heette. ik heb nergens schrikdraad gezien, alleen maar dingen die je in je mond kon stoppen en als je het beu was, stonden ze meteen klaar met een parasolletje voor wat schaduw

Ook ontmoette ik mijn trouwste fans en toekomstige verzorgstertjes, ze waren superrrlief en vooral erg makkelijk te ontdoen van snoepjes

Het mooie meer dat ik deel met mijn beste vriendjes.. heeerlijk tijdens die hitte om doorheen te spetteren! en uit te drinken natuurlijk

In oktober kwam mijn grote broer waar ik al veeeeuuul over had gehoord bij ons wonen, supergezellig!

Tussen door kwam er ook nog een meneer langs die ze Tandarts noemden.. nog nooit van gehoord

Maar goed oke, ik doe wel mee hoor. Die meneer tandarts aan mijn mond zitten en voelen en freubelen. Ik vond het maar raaaar gedoe, maar die meneer haalde wel even al die irritante losse kiezen en tandjes eruit

Ik maakte nog meer vriendjes.. ik HOU van vriendjes. vooral als ze klein en zacht zijn en blaffen

En ik heb mijn eigen kooibooi, heul handig als je vrouwtje druk is! En dan kan je eens over mannenzaken praten zoals voetbal en lekkere wijven enzo

Verstoppertje spelen vind ik ook in de binnenbak heeeel erg leuk

Ik hoop dat 2012 net zo leuk wordt als 2011, maar met al mijn vriendjes om mij heen, gaat dat vast wel lukken