- Lola, mijn mooie dame van alweer 32 jaar. Ik kreeg haar 12 jaar geleden: [ITP] Twaalf jaar geleden... foto's uit de oude doos.

Januari 2011 was KOUD. Helemaal voor mij, ik kwam van 3 maanden vrijwilligerswerk in Zuid-Afrika met een heerlijke 40'C in 40 cm sneeuw terecht!
[ITP] Equine Rehabilitation Centre Whipalong, South Africa!

Wel weer erg blij om mijn pony te zien, had haar wel gemist!

In februari een cadeautje: eindelijk een nieuw sidepull hoofdstel. [ITP] L o l a (mét haar nieuwe sidepull)

Na het rijden lekker hapje eten in de paddock voor de stallen.
http://img522.imageshack.us/img522/4682/lola5.jpg
Hoewel het hek gewoon open staat, is omlopen om te drinken véél te veel werk.

In maart lekker op buitenrit met "ons Pennymeisje" die elke zaterdag komt rijden. (Voor de oplettende PaardenSport lezers zal deze foto herkenbaar zijn trouwens!)

Mijn favoriete foto van dit jaar komt uit april. Lekker in zomervacht al! [ITP] Stel: je bent 32, maar je voelt je....

Lola kan:
- op het gras lopen en eten
- in haar eigen stal staan (LINKS)
Maar niets zo leuk als inbreken in de stal van je buurvrouw.

In mei heb ik heb een lesje vrijheidsdressuur gehad, erg leuk! [GVL] VD les verslag: kan mijn bejaarde pony nog…? JA DAT KAN ‘IE! Ook een nieuw aanwinst:

Even de kinderpony uithangen tijdens de jaarlijkse buurtbarbeque.

Lola mag altijd lekker los lopen op de paddock voor de stallen, maar ze staat dan het liefste te kroelen met haar grote vriendin.

In augustus hebben we een crea-bea dagje... [ITP] Juist. En mag het er dan nu weer áf, alstjeblieft?

En toen kwam de wintervacht alweer opzetten. Ze lijkt wel heel oud op deze foto, maar zo'n lekker bekkie.

In november nog een crea uitspatting: [ITP] Het is bejaard en het rinkelt - Lola met rhythmbead!