Nou, ons reiningteam is compleet! Vanmorgen hebben we vroeg gereden, want het is hier al snel 30 graden! De stallen zijn wel goed geregeld en Hubert heeft een grote ventilator meegenomen, dus dat scheelt ook al heel veel. Morgen mag team Holland heel vroeg oefenen in de showarena, en dat is heel erg fijn! Donderdag zullen we opnieuw trainen in de showarena, en dan krijgen we vrijdag de veterinaire inspectie. Zaterdag begint de landenwedstrijd, en ik mag zelf op zondag aan de bak! Vanmorgen heb ik Burnie gereden en dat voelde erg goed. Hij wordt hier ontzettend verwend en heeft de hele dag door aandacht. Dat vindt hij echt geweldig!
Rieky Young.
lisa_pluisje
Geplaatst: 22-09-10 08:27
Hartstikke goed, we proberen jullie te volgen via live stream. We duimen voor jullie enne............ tongetje in de mond met stoppen he?
super dat het tot nu toe zo bevalt.ik ga zeker proberen te kijken. Toi toi toi!!
paafke
Geplaatst: 22-09-10 19:42
HCRanch schreef:
leuk ik hoop dat ik ze kan zien rijden, we hebben een full house hier dus ik weet nog steeds niet of ik weg kan :-(
Mocht je nog tijd vinden, dan wel foto's maken voor ons aub. Dan kunnen wij het ook volgen ....
soflo
Geplaatst: 22-09-10 21:39
ook ik zit voor de buis de 30e. ik lees hier live stream. wie heeft een linkje. fotos van de training en zo bij de stallen ja dat zou wel leuk zijn. toi toi toi allemaal Rieky.we leven met jullie mee.