NienSCHaap schreef:"blikjes" dan moet ik even me ogen open doen, geen idee wat je bedoeld.
Aan/onder de neusriem. Sommige lijken daar van die gel te hebben, de laatste duitser had een wit dingettje onder de neusriem.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blacknorton schreef:is helemaal niet zo raar want er word ook maar 1 medialle aan het eind uitgereikt, heet niet voor niks samengestelde sport. net bij het mennen dan moet je ook alle onderdelen volgen en zonder diskwalificatie rijden.
denk dat er ook veel vallen zijn omdat er relatief veel 'onervaren' ruiters mee doen. tenminste dat dacht ik van de week gelezen te hebben bij parcour uit leg. vandaar dat ze ook makkelijkere lijnen er in hebt zitten. maar dan word de tijd wel heel krap. en gaan ze dus eigenlijk te hard en komen er fouten.
ardo_iggy schreef:blacknorton schreef:is helemaal niet zo raar want er word ook maar 1 medialle aan het eind uitgereikt, heet niet voor niks samengestelde sport. net bij het mennen dan moet je ook alle onderdelen volgen en zonder diskwalificatie rijden.
denk dat er ook veel vallen zijn omdat er relatief veel 'onervaren' ruiters mee doen. tenminste dat dacht ik van de week gelezen te hebben bij parcour uit leg. vandaar dat ze ook makkelijkere lijnen er in hebt zitten. maar dan word de tijd wel heel krap. en gaan ze dus eigenlijk te hard en komen er fouten.
Bij het mennen moet je inderdaad alle onderdelen goed afronden.
Maar sla jij om met de aanspanning heb je maar 60 strafpunten en dus geen el zoals nnu bij de cross.
Rij je een verkeerde poort in de hindernis heb je 20 strp en rij je een hindernis niet in de juiste volgorde heb je wel een EL.