Ik vroeg mij af welke bokkers nog meer gebruik maken van de B&B uit de titel. Ik ga samen met een groep meiden van oa het twilighttopic in een huisje zitten zaterdagnacht.Wie nog meer?
En misschien kunnen we wel met zn alleen naar HE gaan dan? Als we dan toch in hetzelfde B&B zitten. Of zeg ik nou iets heel doms?
Bellatrix schreef:Niet bij het ontbijt...maar zaterdag avond. En de ochtend erna om van je kater aftekomen
Ik rijd gezellig alleen met de radio keihard aan. Maar ik ben wel serieus benieuwd of er andere bokkers naar deze B&B gaan.
Ben jij van plan daarvoor nog naar je paardje tegaan iloon Ik laat die van mij door iemand doen op stal, anders red ik het helemaal niet dat weekend
Sani schreef:Ik rijd gezellig alleen met de radio keihard aan. Maar ik ben wel serieus benieuwd of er andere bokkers naar deze B&B gaan. Ik geloof er niets van Zoiezo zullen er niet echt meer mensen daar durfen logeren als wij daar zijn
IndianLady schreef:haha Daan, nee Marlies is mijn bijrrijdster, als in ze rijdt met mij mee Oeps Sorry ik ben weer stom bezig