[VD] Timon ging 'perongeluk' liggen.

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marieke_456

[VD] Timon ging 'perongeluk' liggen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 17:01

Hallo,
Het broertje van mijn vriendin ging op Timon zitten (die is 5 ofzo) en ik liet Timon buigen. Maar hij ging liggen. Want hij zat in de buiging en toen liet hij z'n achterbenen zakken. Heel raar iig, maar ik weet nu wel dat hij het kan! De 2e keer ging hij niet liggen.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 17:28

Jammer dat hij het daarna niet meer deed... Blijven oefenen, maar wel duidelijk zijn tussen compliment en liggen want vaak doen ze daarna het compliment niet meer...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Marieke_456

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-03 17:29

Ja, morgen ga ik weer oefenen. Want dan gaan ze straks meteen liggen na compliment?

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 17:48

Dat gebeurt dan vaak ja

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:59

Ja, gebeurd wel vaker. Den deed het in eens toen ik midden op het land ff aan z'n pootjes voelde. Was in eens boem. Ik 1 tel denken wat er gebeurde en hem daarna helemaal vol gestampt met lekkers(wat ik standaard voor dit soort 'ongelukjes' bij me heb). En toen ik het hem de volgende dag vroeg deed hij het weer.
Maar als ik het te vaak vraag op 1 dag mag ik het zelf gaan doen. Dus ik ben d'r heel voorzichtig mee. Den kan het op 2 manieren. Van gewoon staan gaan liggen en van uit het knielen. Van uit het knielen doet hij het bijna altijd. Van uit het staan wat minder. Maar van uit het knielen doe ik liever niet omdat hij zich dan ook wel eens laat vallen als hij alleen moet knielen. Van uit het compliment doet hij het ook wel eens om mij te pesten.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie