[LO] Waar wordt er aan Voltige gedaan?

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sharief

[LO] Waar wordt er aan Voltige gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-03 16:46

Waar geven ze voltigelessen in de regio rond Rotterdam, Spijkenisse , evt. max. een 3 kwartier rijden daarvan af?
Weet iemand ook vanaf welke leeftijd dit kan ?
De voltige site blijkt al tijden niet meer te kloppen( heb al verschillendew gebeld en die waren er al mee gestopt).

Het is voor onze oudste van bijna 5 jaar, zit al op kleutergym maar is ook wezenloos van paarden dus ja, dit zou fantastisch zijn...

Alle tips zijn welkom!!!

Pinky_Girl : [LO] Toegevoegd!

;-)

sprinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 20:40

Hallo,
Ik ben van voltigevereniging De Opsprong en wij zitten in Geffen (Noord-Brabant). Dat is te ver, neem ik aan. We gaan dit jaar wel een keer een voltigedag organiseren, juist om kinderen de kans te geven om kennis te maken met de sport. Misschien dat dat nog wel zou kunnen.
Verder denk ik dat Wassenaar en lisse voor jullie de dichtstbijzijnde plaatsen zijn waar gevoltigeerd wordt. Je kunt de KNHS bellen voor de verenigingen die mee doen aan de landelijke wedstrijden, maar die weten niet of er ergens anders misschien wel recreatief gevoltigeerd wordt.
Jammer genoeg wordt er in Nederland maar weinig gevoltigeerd, terwijl het zo'n gave sport is!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 00:10

Ben het met je eens sprinter. Heb er nog steeds gemak van... Je bent niet bang om te vallen en durft nog eens wat gekke kunsten uit te halen met een paard later als je groot bent... ( hihi ben nu 31) Gedraag me zo af en toe nog steeds als een ponyruiter tussen de paarden alleen is mijn paard er niet zo van gecharmeerd. Als ik achterstevoren zit gallopeerd mevrouw er als een raket vandoor..... Moet je nog steeds heel goed kunnen scharen en dat was nooit mijn sterkste punt....

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie