[VD] Eindelijk... Timon kan stijgeren!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

[VD] Eindelijk... Timon kan stijgeren!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 20:02

Hallo,
Ik ging zo met Timon lopen en we liepen zo langs de dierenarts en daar staan een stuk of 6 veulens buiten dus er was weer een hinnekpartijtje Frusty
En toen liep ik dus verder en toen tikte ik z'n kogel aan (dan moet hij pas doen) en toen begon hij te stijgeren Verward Toen had ik hem maar beloont Haha!
En nu kan hij heel mooi stijgeren! Toen gingen we ook nog even langs evelien om het te laten zien en toen sloeg hij helemaal zijn benen naar voren! vet mooi! *LOL*
Ik denk dat ik spaanse pas uit onze show hou of ik doe spaanse pas met een tik op z'n schouder?
Ik wilde hem al heel lang laten stijgeren en ik heb het ook op de manier gedaan van Pinky_girl alleen lijkt mij dat eigenlijk niet zo goede manier, want dan krijg je ook dat hij gaat stijgeren met hoevenkrabben! En dat is erg vervelend! Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Marieke_456 op 11-01-03 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt


Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:15

Wahaha!!! Vergeet je zelf de [vd] ook nog!! (sorry, moest ff, Haha!) maar wel vet gaaf joh, die show wordt zupermoooi, dat weet ik nu al!!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 20:18

O oliebol! hahahahahahahahaha *schaam* Ow, wat ben ik erg zeg!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:18

Jah, het is niet zo handig als je z`n voorbeen pakt om hem te laten stijgeren. Ik heb Odin geleerd om pas te doen als je op z`n schouder tikt, dus dan kan jij dan misschiebn ook doen! Ik vond het vet mooi, hij deed het ook zo elegant!!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Marieke_456
Berichten: 4608
Geregistreerd: 14-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-03 20:20

Ja, want als je dan bij het hoeven krabben dan ook z'n voor been pakt dan denkt ie: Ow, stijgeren! Ow, snoepie!
Ja, echt zo met die voor benen slaan echt cool!
Dat met die schouder aan tikken lijkt me wel een goed plan. Ik was al bang om het weg te halen en dat odin dan de show zou stelen! Tong uitsteken

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:49

Tssss, Odin en de show stelen?? Ik denk zomaar dat timon dat gaat doen. Ze vinden dat heel leuk daar als er een klein ponytje komt die kan stijgeren!!

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZ-Zwaar startgerechtigd *\o/*

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 01:00

ik laat Banjer altijd de spaanse pas doen door in haar schouder te "porren"/kietelen als ik op haar rug zit... als ik naast haar loop wijs ik naar haar been (soms met vingers knippen) en zeg "MOOI"

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 10:34

Marieke_456 schreef:
O oliebol! hahahahahahahahaha *schaam* Ow, wat ben ik erg zeg!!


wahahaha!!!! zeker schaam!! Haha! maareh, echt wel stoer dat hij nu kan stijgeren!!

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers