[NH] PNH level 2!!!

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

cornelie

[NH] PNH level 2!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-02 18:12

Jawel, vandaag is het level 2 pakket van parelli met de post gearriveerd dus morgen gaan we meteen aan de slag Haha! Zijn er onder jullie nog meer mensen die met level 2 bezig zijn of dit al gehaald hebben?

memory

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 07:29

binnenkort kan en Elise het kopieren van iemand en ik kopier het weer van haar. Dus dan kunnen we gaan beginnen Haha!

Natural Horsemanshipdag Arnhem 8 en 9 September 2007!!
http://www.nharnhem.nl

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 11:01

Hoi Cornelie, ik ga binnenkort ook mn level 2 pakket kopen, maar dan vanuit amerika.
Enneh... PNH pakketten mogen NIET gekopieerd worden!!!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 12:35

Hoi Cornelie, ik heb hem ook net binnen - het ziet eruit dat het nu allemaal een stuk leuker gaat worden!

Extremely rare and Beyond Compare

PeppySan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 17:38

Ze mogen dan misschien niet gecopieerd worden maar voor mensen met niet al te veel geld is pnh dan niet te leren, duzzzz
Als ik de kans krijg om het van iemand te copieren zodat ik wel alle materiaal heb en nu eens echt goed aan de slag kan dan doe ik dat wel.

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!
http://www.paderyranch.nl
www.hunebedtrec.nl

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-03 18:32

Ja gaaf he!! Ik wilde het eerst ook in amerika kopen maar dat scheelde niet zoveel. Bij eddy waren ze tot 31 december nog maar 200 euro, in amerika 135 dollar. Tel daar verzendkosten a 20 dollar bij en je invoerkosten a 29.45 en het verschil is ong 15 euro. Bovendien weet ik niet zeker of je de videobanden uit amerika ook hier in nederland af kan spelen. Wat ik wel in amerika bestel via ebay zijn alle benodigdheden. Ik heb nu bv een 22 foot lijn voor maar 30 dollar ipv 82 euro Lachen Maar ik heb nog steeds een stevige lange springzweep met een stukje botentouw als carrot stick en savvy string etc en die voldoen ook prima. Waar ik wel in heb geinvesteerd was het halster en 12 foot lijn maar de rest vind ik nu niet zo belangrijk. Maar het is idd een stuk leuker en een grotere uitdaging !! Promptertje, heb jij ook officieel je level 1 certificaat of niet?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie