[VD] datum bekend van de clinic vrijheidsdressuur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eveline_B

Berichten: 2833
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 00:01

Ik houd mij ook aanbevolen voor een clinic van jullie, die meer naar het noorden is. Ik baal echt ontzettend dat het zo ver weg is, zeker nu ik de foto's gezien heb die op ITP staan.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 11:25

Ik heb net een pbtje gestuurd maar ik ben toch aan het twijfelen of ik niet ook al met mijn fjordje naar ettenleur zal komen..
Alleen.. euhmm... ik heb nog nooit zoiets gedaan met hem Lips are sealed en heb dus ook geen flauw idee of hij dat kan enzo..
Ik ga het hier thuis even overleggen.

Euhms even een vraagje erbij.
Als ik kom dan zal mijn vriend ook mee moeten komen (die moet namelijk rijden) Mag die dan ook gewoon mee eten en erbij blijven enzo?
En hoe zit het met die kosten?

Scheve mond K ben benieuwd

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 22:24

hoe meer mensen ik krijg die nog een jonge pony hebben hoe leuker het is, zoals ik al vaker heb gezegt de leeftijd maakt niet uit, of je nu een paard heb die alles kan, of juist een paard heb wat niets kan, elk paard gaat wat leren op deze dag. Wat betreft de echtgenoot die mee wil zal die alleen de bbq moeten betalen. dit zal ongeveer 15 euro zijn ik noem nu maar wat, het kan ook minder zijn.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 23:36

Ik ben hier nog even aan t rond kijken of ik alles geregelt krijg en ineens begon ik me wat af te vragen...
De dag is van 9 uur smorgens tot 9 uur savond's...
Ik neem aan dat de paarden niet de hele dag bezig zijn?
Waar gaan ze naartoe als we niet meer met ze bezig zijn.. onder het eten enzo? Vork
Ik neem aan dat we ze toch niet in de trailer terug hoeven te zetten elke keer dat we even niks met ze doen?
Ik bedoel.. mijn fjordje is nou niet een van de gemakkelijkste om in de trailer te krijgen
Ik ben dus wel heel benieuwd hoe jullie dit hebben geregelt of iig wat daar de bedoeling van is..
(sorry ben nog nooit bij zoiets geweest dus voor mij een hoop vraagtekens Verward nog..)

Euhmmss en hoe zit het met het begin, de meeste paarden die komen kunnen al vanalles.. zoals Ry... van Debora, maar mijn fjordje weet nog nie eens wat voet is... Lips are sealed
Hoe doen jullie dat dan? Ik bedoel t lijkt me nogal saai voor de andere als ik mijn fjordje nog vanalles moet gaan staan leren terwijl hun paarden dat allang kennen
Ben erg benieuwd naar dat soort dingen


celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 13:50

Ja die dingen die Angelique 18 vroeg, die wil ik ook wel weten.
Owjah, RADETSKY KAN BUIGEN!

M_99
Berichten: 320
Geregistreerd: 27-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 21:57

bij mij op stal (stal het sander) hebbe we wel stallen ik denk alleen niet dat de mensen dat leuk vinde dat we daar zo al die paarde in zette ik kan melvin zo in zn eigen stal zetten, misschien kan je wat regelen

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-03 22:44

heb alles geregeld er zijn 4 bozen beschikbaar, de rest mag los in de bak of kan vast gebonden worden aan een lang touw, dat we allemaal wel kennen van de keuringen. Aan dit touw bindt je, je pony aan vast een emmer water voor zijn neus en een dot hooi en ze staan wel. Er worden groepen gemaakt, een groep beginners, half gevorderd, en gevorderd. Lijkt me net zo simpel. Iedereen kan leren van elkaar. We houden jullie bezig de hele dag ( hoop ik dan )

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 00:17

jaja mensen ik kom ook,
dus iedereen die mijn sytje wel eens wil zien kan komen...

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-03 19:06

Jaaaa ik geef me nu officieel op.. hehehe Ik kom ik kom ik kom ennuh micky ook natuurlijk Haha!:D:D

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 22:57

ik en mazzel-meid komen kijken!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-03 22:35

gezellig weer wat supporters/ toeschouwers er bij. Neem als je het te saai vindt worden een luchthoorn mee. phheeeeeepppppppp Haha!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 17:14

ik heb er echt zoooo'n zin in! Ik krijg het geld voor mijn verjaardag speciaal voor de clinic en een bak snoepjes van mijn zus. Maar moeten we het geld overmaken of meenemen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 12:03

Wie komen er nu allemaal??zouje ze nog eens op een rijtje willen zetten??

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 21:06

de betaling gaat gewoon als je binnen komt, eerst betalen dan pas beginnen de lessen. of je wordtniet ingedeeld.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 22:23

Lijkt me super!!!!!!!!!!Wat was de datum ook al weer? Dacht dat je het over 15 februari had... EN dat is dan een soort, ja, een paardendag....Ik weet niet wat ik me er van moet voorstellen, een grote beurs of een kleinschaliger gebeuren, omdat je het over show ed hebt..

Moet nog wel even overleggen, aangezien ik nog minderjarig ben, en duzz nog geen auto mag rijden........Waar is het ook al weer? Las iets van Ettenleur? Ik kom bij zo-Drenthe vandaan, moet nog wel even nadenken, want ik heb ook maar zomaar het geld niet bij elkaar..

Ik heb een welsh-K van 3.5 jaar, deze is nogal heet en wegens een draadongeluk nog niet beleerd. Heb met hem de oudejaarsshow van de manege gedaan, die deed hij super, wel druk, maar ach..niet gevaarlijk of zo.. Kom ik een paar dagen later op de manege, toen er helemaal niets raars was: helemaal geflipt!! Geberut maar weinig, maar kan je een indicatie geven van de dag? Hij kan al veel (liggen, zitten, knielen, buigen, wijken, achterwaarts en wat steigeren op commando, maar dat doet hij te pas en te onpas!)maar zoals de spaanse stap wil niet lukken, het is net een tuiger en aangezien ik hier ok geen ervaring mee heb, zu het best aan mij kunnen liggen...Zou je er iets mee kunnen? Misschien heb je ook nog wel andere tips..

Lijkt me helemaal het einde hoor!! Zal echt proberen of ik kan komen!!

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 23:25

oke we zitten nu op een aantal van 9 personen die zich hebben opgegeven via een pptje of via mijn web mail. Dit zijn ze tot nu toe, als er wat in staat dat niet klopt, laat het me dan even weten.
gr Marianne

ruiter----------------naam paard.........ras

Angelique-----------Mick----------------Fjord
Celinde--------------Radetsky----------Newforest
Charlotte------------Valentijn-----------Newforest
Debora--------------Rydar---------------Fjord
Lien------------------Avatar--------------Tinker
Marjolein------------Bianca--------------Haflinger
Sabiene-------------Rudy----------------Haflo-Arabier
Thirza---------------Sya------------------Tinker
Vera-----------------Chippito-------------Falabella

Charaz

Berichten: 24314
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:45

wat was nou het minimum aantal zodat het door zou gaan?

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 23:59

Het gaat altijd door, al had ik er 5 ik hou me aan mijn afspraak. We zullen door gaan. Dus mensen er is nog plaats, nu niet allemaal tegelijk gaan ppen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:32

Scherps schreef:
nu niet allemaal tegelijk gaan ppen Haha!


hint hint Knipoog Haha!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 16:13

hey,
Ik heb er echt zooooo'n zin in (net als debo, trouwens debo, mag ik rydar aaien? Haha! ). Radetsky (en ik dus ook) is te herkennen aan zijn zelfgemaakte deken:

Afbeelding

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 19:47

zo gaaaaaaffffffff wie is er zo creatief geweest? en kan je dat ook maken voor mijn falabella is maar 65 cm hoog en net zo lang.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 12:37

celinde schreef:
hey,
Ik heb er echt zooooo'n zin in (net als debo, trouwens debo, mag ik rydar aaien? Haha! )



hmm..... Nou... Uhhh.... Ach vooruit omdat jij het bent... whahahaa

en ja ry en ik zijn wel herkenbaar denk ik... zo niet ben ik dat meisje wat achter die op hol geslagen dolle fjord aan rent... Haha!

celinde
Berichten: 879
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-03 17:22

Scherps schreef:
zo gaaaaaaffffffff wie is er zo creatief geweest? en kan je dat ook maken voor mijn falabella is maar 65 cm hoog en net zo lang.


Dat zou je allemaal aan dapperdier moeten vragen want die is ermee begonnen, (als je met de zoekmachine zoekt naar Blizz or Deken dan kom je bij een topic van dapperdier en daarin staat de werkbeschrijving)

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-03 22:45

ja dat dacht ik al, dat je zoiets zou gaan zeggen. Haha!
heb me wel eens opgegeven voor een cursus koken zonder pannen, daar aangekomen bleek die cursus verleden week geweest te zijn, deze week was het naaien zonder garen.........

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-03 16:50

Scherps schreef:
ja dat dacht ik al, dat je zoiets zou gaan zeggen. Haha!
heb me wel eens opgegeven voor een cursus koken zonder pannen, daar aangekomen bleek die cursus verleden week geweest te zijn, deze week was het naaien zonder garen.........


ikke blondth? ikke nie snappe...