[VD]Onze eerste show...

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gast903

[VD]Onze eerste show...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 12:14

3de kerstdag is het zo ver... dan geven ry en ik onze eerste show.. !! Ik ben druk bezig met bedenken... heb maar 2 weken Scheve mond gelukkig ben ik erg crea.. whahahah Knipoog Haha! ... Ik zit te denken aan een soort van "sporkjesachtig iest" met mischien kerstmuziek wel zo gepast.. de proef heb ik al redelijk in elkaar geflanst.. gewone kuur op muziek met vrijheidsdressuur er door heen... Brrr... spannend hoor!! En dan maar hopen op mooi weer anders gaat t helemaal niet door... Verdrietig Maarja alle iedeen zijn welkom ... Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 13:12

Wat gaaf!!! Ik zou het ook heel erg graag met Den willen. Een mini showtje heben we al gegeven toen ik laatst op wedstrijd was. Na het uitstappen nog wat in de bak geprobeerd. En Den had allemaal fans. Het was echt een manege waar ze normaal alleen dresuren en springen dus dit was heel erg apart.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Gast903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 16:26

zo de muziek is af.. nu mijn pak nog.. moet een kerstmannenpak tevoorschein gaan toveren.. whahaha kan leuk worden.. Nouja komt wel goed.. morgen meteen ff oefenen met Ry de proef is klaar dus ff zien of alles werkt zoals ik dacht..

Banjer
BNB Redactielid, Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 16:27

Waar is de show? Lijkt me leuk om te zien... Haha!

Zumba instructor :D
Als er in de hemel geen chocolade is, ga ik er niet naar toe!

Gast903

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-02 16:28

Zonnemaire... hier in zeeland dus.. Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie