doe maar ff

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 09:10

Tja, bij mijn paard gaat dat dus wel op. In 3 dagen kon hij al liggen op commando etc. Misschien is de term 'doe maar ff' niet helemaal gepast maar mijn ervaring is wel dat hoe simpeler je denkt over de dingen hoe makkelijker het gaat. Mijn appie kan inmiddels ook apporteren, zitten, flemen noem het maar op. Als ik iets nieuws bedenk heeft hij dat ook vaak binnen een paar tellen door. Maar, ik moet zeggen sinds ik er bij clicker gaat alles 10 x sneller. Maar ja, alles voor een brokje he Vingers aflikken

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 09:11

Uhm, ik ben zelf niet zo slim als mijn paard zie ik Frusty Ik bedoelde het bovenstaande als reactie bij Vrijheidsdressuur. Sorry

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 10:30

het gaat erom dat als je van te voren al een houding hebt van dat doe ik ff, dat je dan al verkeerd begint
VD is gebaseerd op 2 dingen: vertrouwen en GEDULD.

Ik geef niet meer al te makkelijk info weg omdat ik bang ben dat ik het straks op mijn dak krijg als het mis gaat

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-01 10:56

Tja, ik doe alles altijd wel met zo'n houding Pling Maar dan meer op een opbouwende manier. Gewoon niet te moeilijk denken of van tevoren uitgekiende plannen maken. Probeer het eenvoudig te houden en alles loopt vanzelf.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 11:00

dus stef denkt dat ik dat niet doe?