ik heb hier al eerder een topic geopend, maar nu het dichterbij komt en ik binnenkort een wagen aan wil gaan schaffen, toch nog graag even jullie mening. ik ben op zoek naar een wagen voor zowel een shet van 97 cm als een welsh die rond de 1,25 zal worden. zelf had ik een wagen gezien van Dutch voor een leuk prijsje, waar ik graag wil gaan kijken maar het is 100 km ver, dus voor we aan de reis beginnen lijkt het me handig om te weten of dat überhaupt zin heeft om heen te gaan.
verder graag tips voor goede wagens, voorbeelden zijn ook welkom!
dit is dus de wagen die ik nu op het oog heb, een marathonwagentje van het merk Dutch. ik heb al contact gehad met de verkoper en deze wagen zou op zich qua maat goed moeten zijn voor mijn beide ponies, heeft schijfremmen (afzonderlijk te remmen voor en achter) en een verplaatsbaar bokkussen. hij wordt geleverd met langboom en lamoen. qua type etc. is dit wel het soort wagen wat ik wil hebben, deze kost nu 1750 Euro, een mooi prijsje lijkt mij, maar ik wil er wel zeker van zijn dat de wagen veilig en degelijk is. overigens staat exact dezelfde wagen bij een andere dealer voor 2300 Euro, en ergens anders tweedehands voor 1750 Euro.

wat vinden jullie van deze wagen, en hebben jullie ervaringen met dit merk?