11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janouk
Blogger

Berichten: 17920
Geregistreerd: 18-04-06

11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 08:20

Wie start er ook in Waver zaterdag? 11.8.07
Janouk start in de M dressuur, L vaardigheid met mijn man en ringsteken met mijn zoon van 12.
Zou wel leuk zijn als er meer bokkers zijn.
Aantal deelnemende combinaties is volgens de startlijst: 23.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 18:09

ik zie net dat een lesklant van mij mee doet in de klasse B dressuur.

NickenIk
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-11-06

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 18:10

Beetje laat maar ik was er vandaag ook bij Haha! . Mijn eerst officiele (dressuur) wedstrijd. M'n paard heeft zich echt SUPER gedragen *LOL* !

janouk
Blogger

Berichten: 17920
Geregistreerd: 18-04-06

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-07 19:21

Leuk. Ik vond het nogal een belevenis. De ring naast de kermis Clown Met om de paar minuten de sirene voor de volgende vlucht van de vliegtuigjes. Zweefmolen, springkussen, touwtje trekken, blikken gooien, etc.

Wij hadden 2 x een 5, want halthouden naast de kermis: dat is een beetje teveel van het goede.
Wij hadden 1 wp 185 in proef 2 M dressuur mennen en helaas in de eerste proef 178 punten. Wel 2 x 1e, maar oké we waren de enige in de M.

In de L vaardigheid 2 balletjes: 3e plaats.

Met ringsteken was mijn zoon 4e met 4 ringen. Zijn eerste prijs met Janouk. Clown Hij kreeg een roze rozet. Duivel Voor een echte puber is roze natuurlijk vreselijk. Hij heeft nog geprobeerd hem te ruilen voor andere kleur.

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:42

NickenIk schreef:
Beetje laat maar ik was er vandaag ook bij Haha! . Mijn eerst officiele (dressuur) wedstrijd. M'n paard heeft zich echt SUPER gedragen *LOL* !


Hey volgens mij heb ik je gezien Haha!

Ik ben er ook geweest voor mijn paard was het de eerste keer officieel en voor mij de eerste keer na een heel lange pauze weer een wedstrijd ivm een ongeluk heb ik ruim een jaar niet kunnen rijden en zeker 2 jaar geen wedsrtrijden meer gereden ...
Vond het wel super geslaagd, ondanks de drukte ging het voor mijn idee wel erg goed Haha!
Was wel grappig kon tijdens de proef de voorlezer niet horen omdat er iets omgeroepen werd voor het mennen Haha! en ben zelf fout gereden Bloos! maar kon me niet deren had het reuze naar mijn zin en mijn paard ook. Haha!
Hoop dat jullie het ook zo fijn hebben gehad xxx kc

lasimir

Berichten: 169
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: uithoorn

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 10:57

Goedemorgen allemaal,

Ik heb gister ook meegedaan in de hobby klasse B. Ik startte de ijslander van me zus en deed puur mee voor de ervaring. Ze is altijd boscross pony geweest en kon alleen maar heel hard. Deze wedstrijd was dus puur om te kijken hoever we al zijn gekomen. Het is absoluut nog niet wat het wezen moet maar ik was dik tevreden, ookal was ik 2x laatste haha Haha! Ik had verwacht dat ze over de hekjes zou springen en alleen maar hard hard! Op het inrij gedeeld ( heel veel gras ) was ze ook super braaf. Kreeg het wel even benauwd toen ik hoorde dat ik daar in moest rijden, maar ze was echt super braaf. Voor haar doen liep ze redelijk rustig al vond de jury het een gehaaste proef. Ja dat klopt, maar voor haar doen was het toppie. De 2e proef ging voor mijn gevoel veel beter, die jury vond er alleen niks aan. Ik had in die proef 131 punten. In de eerste proef had ik 165 terwijl die voor mijn gevoel slechter ging. Al met al was het voor mij en de pony een zeer geslaagde dag.

Groetjes Wendy

NickenIk
Berichten: 26
Geregistreerd: 13-11-06

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 12:19

@ KC, ja ik heb jou ook gezien. Ik was elke keer na jou.
Ik heb ook een super goeie dag gehad, zag het wedstrijd rijden eerst niet zo zitten, maar heb nu alweer zin in de volgende wedstrijd Haha! !

KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Re: 11.8 Waver: dressuur, vaardigheid en ringsteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 13:38

NickenIk schreef:
@ KC, ja ik heb jou ook gezien. Ik was elke keer na jou.
Ik heb ook een super goeie dag gehad, zag het wedstrijd rijden eerst niet zo zitten, maar heb nu alweer zin in de volgende wedstrijd Haha! !


Ja ik ook wat grappig blijkbaar waren er een hoop Bokt mensen Haha! ik ga as zaterdag weer in ouderkerk mijn geluk proberen Haha! kijken wat we dan doen.