Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Echwel: Dank je, ik had zelf ook gezocht, maar met name om de reden 'slecht voor het gebit, vooral bij jonge paarden', wilde ik het hier ook posten. In de andere topics over bitloos mennen wordt nagenoeg niet gesproken. Het is ook daarom dat ik even wil vragen wat en hoe.
Cowgirl schreef:Citaat:Echwel: Dank je, ik had zelf ook gezocht, maar met name om de reden 'slecht voor het gebit, vooral bij jonge paarden', wilde ik het hier ook posten. In de andere topics over bitloos mennen wordt nagenoeg niet gesproken. Het is ook daarom dat ik even wil vragen wat en hoe.
Ik denk dat een bit pas slecht is als het niet past en verkeerd in de mond hangt.
En een jong paard hoort gewoon regelmaig even door de tandarts nagekeken te worden juist om problemen te voorkomen.
Tegenwoordig zijn er zoveel verschillende biiten verkrijg dat er wel iets bij moet zitten wat past en waar ie lekker op loopt. Het is alleen even zoeken (wat altijd erg lastig is)