Eerste buitenrit(je) met onze nieuwe wagen!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
warren

Berichten: 336
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: Gersleat (Fryslân)

Eerste buitenrit(je) met onze nieuwe wagen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 17:26

Vanmiddag hebben we ons eerste mini-buitenritje gemaakt met onze nieuwe wagen!
Friso-de-stoere-Fell hebben we uit het land gehaald,hij keek wat beledigd (vandaag ook al aan het werk?????) en voor het karretje gezet. Eerst even een paar rondjes door de bak om erin te komen.Dat ging prima,dus ben ik met kind en hond achterop gestapt en heeft mijn man ons de weg uitgereden. Wel spannend (grasmaaiende burman, gele stippen op de weg) maar het ging perfect!!!! We hebben maar een paar honderd meter gereden,maar misschien zondag meer.....??? Leuk he?
Onze Friso-de-Ferschrikkelijke is volgens ons inderdaad wel aardig verkeersmak, dus durven we binnenkort wel een langere rit aan!
Fototoestel binnen laten liggen,dus geen foto's.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 19:53

Aah jammer dat je geen foto's hebt kunnen maken maar dit was nog maar een voorproefje en de volgende keer ga je vast en zeker etoch wel foto's maken he?

Het is inderdaad altijd ff heel spannend om naar buiten te gaan.

Ik ben gisteren ook begonnen met een ienieminie wandelingetje met mijn pony ( die eerdaags ook voor de wagen gaat) en toen we weg liepen had ik nog wel zoiets van "hoe zal het gaan" ik voelde me toch wat onwennig maar naarmate we verder liepen ging het echt super.......en dus zeker voor herhaling vatbaar en dan inderdaad ook weer verder.

Veel succes verder met het mennen.

Tess
Berichten: 982
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Mierlo-hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 20:35

Goed gedaan!! Veel plezier met je pony en je wagen, het wordt dit weekend prachtig weer dus dat wordt genieten!