hoe maak je een touw halster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 16:50

nou wat zijn jullie weer schattig. zou me zelf bijna speciaal gaan voelen zo lief word er over mij gesproken.

kadance
Berichten: 118
Geregistreerd: 10-04-02
Woonplaats: turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:02

er zijn altijd mensen die denken dat ze beter weten hoe iets moet en daarom tegen andere mensen hele verhalen gaan vertellen terwijl er gewoon gevraagt wordt hoe iets gemaakt wordt en niet hoe iets werkt. dat is vaak ook wel te lezen op de sites waar staat hoe je zo iets maakt.

Eliesje

Berichten: 1141
Geregistreerd: 06-09-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-02 17:10

Nou zeg, wat doen jullie moeilijk over dat touwhalster bij dat veulen, zeg!!!

Je moet BOVEN je veulen staan, je JIJ moet de baas zijn. Als je je veulen je alle kanten op laat trekken, dan kan dat nooit goed gaan. Het is juist goed voor z'n opvoeding als je met een touwhalster, of een hengstenketting wandelt! Als ie dan wil gaan grazen, krijgt hij meteen een soort van straf, en dan weet ie dat het niet mag. Na een tijdje zal hij het niet meer doen. Dus het is alleen maar beter!!

Je kan ook een controller halster kopen. Dat is in feite het zelfde als het touwhalser, maar dan anders Haha! ! Het gewoon een normaal halster, en het heeft dezelfde inwerking!

Veel succes!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-02 17:13

ja maar ik hou niet zo van dat soort halster. persoonlijk hoor, maar toch bedankt. ik ga lekker mijn veulie halster maken.