Bokkie sprong/over?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Bokkie sprong/over?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 22:09

Wie heeft hier wel eens bokkie sprong/over gedaan op z'n paard, dus vanachter erop gesprongen? Tong uitsteken
Had vandaag eindelijk genoeg moed om 't te proberen, en ja hoor, ik heb 't overleefd. Ok, ok ik weet 't: Het is slecht voor de rug (heb er heus wel op gelet dat ik niet keihard op z'n rug neerkwam en op de goede plek v/d rug Knipoog), maar ik wilde het toch 1x gedaan hebben, voordat ik er te oud voor wordt Tong uitsteken

Wie doet dit wel 's met z'n paard?

It never eats, it never sleeps, it never stops...


AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:20

een meisje dat ik ken deed dat altijd bij haar verzorgpony, ook vanaf de zijkant erop springen en het dan ook zo heel trots aan iedereen laten zien!
een maand later schopte de pony als je hard aan kwam lopen en probeerde hij te bijten als je naast hem gewoon op de grond sprong.
Ga er gewoon normaal rustig op zitten, voor je pony een stuk prettiger!

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-02 22:30

ducotjuh schreef:
een meisje dat ik ken deed dat altijd bij haar verzorgpony, ook vanaf de zijkant erop springen en het dan ook zo heel trots aan iedereen laten zien!
een maand later schopte de pony als je hard aan kwam lopen en probeerde hij te bijten als je naast hem gewoon op de grond sprong.
Ga er gewoon normaal rustig op zitten, voor je pony een stuk prettiger!


Het was ook niet voor herhaling vatbaar, moest het gewoon 'n x gedaan hebben Haha! Ik ben er ook niet voor om op 'n pony te springen hoor Knipoog

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:05

We glijden wel eens van zijn kont af als we er op zitten. Maar bij zijn kont erop springen, nee. Moeten we ook niet proberen benk ik, denk niet dat Tiko daar de lol van inziet.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 09:08

Ik doe het ook wel eens. Als Dennis los loopt en op stap wil gaan zorgt hij dat ik z'n halster niet te pakken kan krijgen. Dan spring ik er in draf(soms zelfs in galop) van achter op en kan z'n halster wel pakken als ik er op zit, anders is hij me te snel af. Maar ik doe het ook niet vaak en altijd zachtjes.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 09:09

Dennis schreef:
Ik doe het ook wel eens. Als Dennis los loopt en op stap wil gaan zorgt hij dat ik z'n halster niet te pakken kan krijgen. Dan spring ik er in draf(soms zelfs in galop) van achter op en kan z'n halster wel pakken als ik er op zit, anders is hij me te snel af. Maar ik doe het ook niet vaak en altijd zachtjes.


Wat ben jij dan handig zeg!! Haha! Dat ga ik niet proberen hoor, straks heb ik wel 'n hoef in m'n buik Frusty Als hij 'm peert wacht ik net zolang totdat ie stil blijft staan Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 10:27

Kais"]
[quote="Dennis schreef:
Ik doe het ook wel eens. Als Dennis los loopt en op stap wil gaan zorgt hij dat ik z'n halster niet te pakken kan krijgen. Dan spring ik er in draf(soms zelfs in galop) van achter op en kan z'n halster wel pakken als ik er op zit, anders is hij me te snel af. Maar ik doe het ook niet vaak en altijd zachtjes.


Wat ben jij dan handig zeg!! Haha! Dat ga ik niet proberen hoor, straks heb ik wel 'n hoef in m'n buik Frusty Als hij 'm peert wacht ik net zolang totdat ie stil blijft staan Haha!
[/quote]
Dennis mept niet naar achter. Dat heeft hij nog nooit gedaan en ben er 100% van overtuigt dat hij het nooit zal doen. Maar Dennis gaat dus niet stil staan. Hij gaat naar de merries. En laat zich op een andere manier niet of nauwelijks pakken. Dus je word creatief.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 10:32

Dennis schreef:
Dennis mept niet naar achter. Dat heeft hij nog nooit gedaan en ben er 100% van overtuigt dat hij het nooit zal doen. Maar Dennis gaat dus niet stil staan. Hij gaat naar de merries. En laat zich op een andere manier niet of nauwelijks pakken. Dus je word creatief.


Zeker rcreatief Haha! Lijkt me wel 'n grappig gezicht hoor Clown

De pony waarbij ik 't deed heeft 'n keer 'n meisje voor haar kop getrapt toen ze ervan af viel (hij was harstikke druk), dus dan kijk je wel ff uit Scheve mond Het was overigens niet echt zijn schuld, want we hebben geen bak tot de beschikking en als het gras dus nat is kan hij niet uit z'n stal, na 1 dag op stal gestaan te hebben is hij al ontzettend druk Frusty
Ze had overigens geen blijvende schade (tenminste ik geloof ik 't niet Tong uitsteken), hij trapte precies onder haar cap ('n kleine stukje wel tegen haar cap aan).

It never eats, it never sleeps, it never stops...

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-02 11:34

te oud hoe oud ben je dan?

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-02 12:27

phoenix4ever schreef:
te oud hoe oud ben je dan?


16 Haha!

It never eats, it never sleeps, it never stops...

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-02 18:52

Dat zie ik me nog niet doen bij mijn knollebeest Haha! . Behalve dat ik veel te oud en te stijf ben Lachen is hij me ook iets te hoog !!

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-02 23:39

Craignethan schreef:
Dat zie ik me nog niet doen bij mijn knollebeest Haha! . Behalve dat ik veel te oud en te stijf ben Lachen is hij me ook iets te hoog !!


Je mag wel heel erg lenig zijn als je daarop komt Tong uitsteken

It never eats, it never sleeps, it never stops...

loulou

Berichten: 14805
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-02 14:24

bij loulou kan ik er alleen van de zijkant opspringen en van der kont afglijden. maar bij neeltje (andere fjord) kon ik er ook via der kont opspringen, maar dat was ook een echte goedzak en ze was net iets kleiner als loulou. bij loulou zou mag ik het ook (al vind ze het niet zo heel leuk) maar ze is net iest te groot. het is me denk 2x gelukt ofzo Lachen

Marije_jiplover

Berichten: 25242
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-02 20:31

Van de zijkant erop springen doe ik wel bij Jip en van zijn kont afglijden ook, maar via de achterkant erop zou me denk ik niet lukken. Ik heb het iig nog nooit geprobeerd. Maar ik ben ook weer niet zo lenig, dus het zal me waarschijnlijk niet lukken.

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 0 bezoekers