Symphony gaf zich helemaal over

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Symphony gaf zich helemaal over

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 12:38

Het was zo mooi hoe een paard van het ene op het andere moment kan besluiten zich over te geven.

Ik was gisteren aan 't wandelen met Symphony (mijn veulentje van bijna 4 maanden). zonder mama.
Ze was super druk. Al wel wat rustiger dan de dagen ervoor, maar nog steeds dribbelen en rare sprongen maken en opeens stond ze stil begon te kouwen en te likken en liep braaf mee. Tot op de terug weg toen ze mams hoorde roepen, maar ja daar kan ik niet tegen op natuurlijk.
gaaf he. Ik was helemaal verbaast dat die wilde donder ineens rustig naast me ging lopen. Lovers

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 14:03

Leuk hé die kleine Lovers
Die van mij loopt nou ook al erg netjes mee aan haar halster, kan alle 4 der voetjes geven en je mag aan heel der lijf aankomen (zolang het maar aandacht is)
Maar ze kan ook een dondersteen zijn hoor, gisteren is ze nog over de draad gesprongen omdat mama op het andere stuk stond...(ze is nog niet afgespeend hoor, maar ik zet ze regelmatig al gescheiden van elkaar dat ze niet kan drinken maar wel haar moeder kan zien en aanraken, nou gisteren had ze blijkbaar honger want ze klapte zo over m'n draad van een dikke meter en nam hem nog mee ook Haha! Boos! )

Maar ach ik zou er zo weer 1 fokken Haha!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-02 14:47

nou ik ook hoor. hoe oud is ze dan?
sym is nog veelste jong is pas bijna 4 maanden.
bij sym kan ook al alles, maar ik had ze nog niet zovaak uit elkaar gehaald. ga het nu elke dag doen.