Zonsondergang tocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Zonsondergang tocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-02 22:45

Genieten, heerlijk weer!! Hoog tijd om eindelijk weer eens met de wagen erop uit te trekken.
Ik heb een beetje een mieterige groom, die houd niet zo van koude....
(Nouja, hij heeft het ook erg druk hoor)
Isolda had al een tijd niet voor de wagen gestaan en voor het eerst is ze altijd erg gespannen.
Maar verassing!! Ze was hardstikke braaf en lief! Ze was ook wel een klein beetje "moe" door mijn dressuurlessen en oefenen. Haha!
Ik kon trouwens wel heel goed merken dat ik zo onder het zadel aan het dressuren ben. Ze gaat voor de wagen nu al beter en ik heb nog niet eens geoefend! *LOL*

Op het strand was er een prachtige zonsondergang en het was helemaal niet druk. En dat met de paasdagen!! Wat een rust.... Dromen
Wat kan je dan genieten van je paardje! En ook nog eens van je vriendje, voordeel van mennen, je kan eens iemand mee nemen.

Fotootje: De rest op ITP! ( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=49528 )
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door jantina op 01-04-02 19:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-02 23:10

Mooie combi, ze loopt netjes. Ik krijg dinsdag hoop ik m'n tuig weer terug, dan ga ik ook weer mennen. Kan niet meer wachten Haha!

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 10:33

Zozo... romantisch hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-02 20:47

Gaaf hoor, zo langs het strand.
Moet je zeker wel elke keer direct je hele kar schoonmaken ivm het zoute water, of valt dat wel mee (met roest?)
Lekker dat je ook voor de kar profijt heb van je harde werk onder het zadel, leuk dat ze zo vooruit gaat.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-02 22:31

Sja.. roest... Haha!
Eigelijk moet ik altijd mijn wagen afspuiten na het rijden. Niet alleen het zoute water, maar ook de drek. Ik houd nogal van trainen door de modder!

Op zich valt het ietsje mee hoor. IJzer goed in de menie en vervolgens goed verven. Af en toe even opschuren en opnieuw verven.
We moeten wel goed op de veren letten, die roesten wel wat sneller.

Maar eigelijk wil ik een nieuwe (marathon) wagen, dus ik geloof dat ik dat afspuiten wat vaker ga vergeten Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-02 20:42

Ik laat de drek altijd zitten onder het motto: Waar modder zit, zit geen roest.
Volgens Albert gaat dat niet helemaal op Haha! , maar je ziet het in ieder geval niet.