bn er klaar voor!

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

liberty

bn er klaar voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 17:33

heyhey

heb vandaag super geoefend. Party!! Party!! Party!! Eerst 20 min. richting bos. Toen konden we zo het bos in! (ik wist niet op welke plekken menners er in konden) Helemaal vrij (kan normaal nie, de boom lag open, super!). Aan het pad te zien waren er al vaker menners geweest (dat zal wel, er zitten er zoveel hier!! Haha!:D). In het bos konden we ook nog een soort hindernis oefenen, die bomen stonden zo goed, helemaal precies! Haha!
Dus toen het bos weer uit, richting huis, dat was een half uurtje, in het bos was het denk 40 minuten!
Naomi (mijn groom) was zoals gewoonlijk weer eens lekker vies (had ze gewaarschuwd!! Tong uitsteken Knipoog )

Met andere woorden, we zijn er (bijna) klaar voor (voor 14 april)!!!!

gr linda Lachen

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 20:48

Jeetje, nou als ik dit weer zo lees moet ik echt heel snel mijn bus gaan vinden en nog een keer bij jou komen trainen voor de 14e!

Ik heb Ies en Fleur allebei in het enkelspan gehad en ben ruim een uur weggeweest. Op zich niet erg ver, maar wel veel heuvels en gras gedaan!
Super!
Alleen liet Ies zich een beetje van haar andere kant zien, er hadden van die jochies een skelter midden op de weg geparkeerd en dat is natuurlijk doodeng!

ies rechtomhoog en terwijl ze op der achterbenen staat draait ze richting sloot. SLIK! Kon haar omtrekken en het is weer eens goed afgelopen....gelukkig maar!
Hoop dat ze dat soort dingen de 14e niet flikt!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 21:41

[quote="Buitenzorg"]Jeetje, nou als ik dit weer zo lees moet ik echt heel snel mijn bus gaan vinden en nog een keer bij jou komen trainen voor de 14e!
quote]

je moet zekers komen, gaan we naar het Mastbos hier, 20 min van ons weg, maar wel over een viaduct, geeft dat problemen???????

gr linda Lachen

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie