[NH] hulp nodig, diverse methodes

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

sandra83

[NH] hulp nodig, diverse methodes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-05 19:43

Hallo Allemaal.
Ik heb even jullie hulp nodig. Ik ben bezig met een serieuze website over natural Horsemanship en natuurlijke huisvesting.
Ik heb al enkele pagina's geschreven, maar omdat ik me eigenlijk voornamelijk richt op parelli vind ik het moeilijk een (positief) stukje over andere methodes te schrijven.
Ik heb al wat vrienden ingeschakeld voor een stuk over Hempfling en Pieter Baalbergen. maar graag zou ik Monty Roberts, Emiel Voest, Centered Riding, Intergrated Riding, Clickertraining, en noem maar op, aan mn lijstje toevoegen.
Van de meeste weet ik wel wat af, maar ik zoek echt ervaren mensen die er genoeg vanaf weten om duidelijk weer te kunnen geven waar het om gaat, wat de achtergronden en theorieen zijn en hoe deze in praktijk worden gebracht. Ik wil ongeveer een A4tje per methode, maar als het nuttig kan zijn dit uit te breiden zijn 2 pagina's ook prima. ook zoek ik foto's van mensen die een van deze methodes met hun paard in praktijk brengen.

Voor een opzetje van hoe het er ongeveer uitkomt te zien. het gaat om de inhoud, niet om de opmaak want die veranderd nog
www.andersmetpaarden.cjb.net

El_vis

Re: [NH] hulp nodig, diverse methodes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 15:31

lees dit boek eens:
Het paar als partner (zes visies op natural horsemanship)
van: Elma Middel en Marike Coverdale

http://eagerears.net/
Eager Ears: Coltstarting naturally

http://skyriding.eu
Skyriding: boomloos & flexibel zadelpassen

callippo

Re: [NH] hulp nodig, diverse methodes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 22:39

Ehh, het gaat er niet om dat Sandra zelf info ergens kan vinden en dat kan gaan samenvatten, maar of iemand het leuk vind om over een bepaalde methode een stukje wil schrijven voor op een nieuwe NH-info-website. Liefst ook met foto's erbij Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie