Koetsiersbewijs

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jiska

Koetsiersbewijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-01 14:51

haaaai Cool
Party!!
ik zit op de CAH in dronten. ik doe de opleiding paardenhouderij en management. maar nu moet ik in januari naar oenkerk voor mijn ruiterbewijs en het koetsiersbewijs. over dat ruiterbewijs maak ik me niet zo druk maar over het koetsiers bewijs........ Kijk ik heb in september op onze eerste praktijkweek in oenkerk dus leren ennen. ik heb het nu twee keer gedaan. maar dat is dus niet het enige wat ik moet doen. je moet dus ook kunnen op en aftuigen enzo. en theorie leren. Misselijk (de theorie leren lukt ook wel) Nu mijn vraag: Heeft iemand nog wat tips voor mij en voor de rest van de klas???
Party!!
Groetjes jiska *LOL*

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 14:24

Woon er niet iemand in de buurt die je wat extra lessen kan geven? Iemand die je het optuigen en mennen nog eens uit kan leggen?
Of een mencursus misschien?
Groetjes,
Linda

* To Belg, or not to Belg *

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 19:38

Heb ik ook gedaan in oenkerk en ben geslaagd met een strenge examinator. Tip neem GEEN djoke en ook geen Marsman voor je kar dan komt alles goed! Heel fijne paarden waren Wyko Rixt de ouwe. Allen die twee kunne het flink voor je vergallen, oh ja Tine en Lieske zijn ook hele fijne paarden! Veel plezier! gr gabrycha Knipoog Haha!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 16:47

Waren er nog dingen waar hij extra op lette, gabrycha??
vorige keer zeiden ze wel dat je gewoon rust moest uit stralen en voroal niet zenuwachtig meost doen..
maar wat nog meer??

..... leeg .....

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-01 19:46

Ja ze letten hoe je met je paard omgaat, ik was best zenuwachtig maar ik begon op een gegeven moment met die examinator te kletsen en toen ging het wel goed.
Erg belangrijk vond ze of je punctueel was, goed de bochten om enzo en je moet de verkeersregels kennen en goed toepassen, wel grappig want ik kreeg een vrachtwagenchauffeur onderweg die niet snapte dat ik naar rechts wou, is wel handig dat de mede weggebruikers dat ook weten en dat doen er een hoop niet! En ze wilde dat ik vlot doordraafde ook in een woonwijk. gr gabrycha

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie