heerlijk gereden dit weekend

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 17:34

Zaterdag hebben we niet zo lang gereden, maar ik heb wel veel geleerd.

We zouden hooi en stro halen met de kar en toen we bij die boer op het erf stonden was mijn vriend met de kar bezig, ik was aan het helpen hooi van zolder te halen.
Op een gegeven moment hoor ik heel hard hoooooo!!!!! Ik schrok me het apezuur, we hadden Polly wel netjes vastgezet aan haar halster (over het hoofdstel heen).
Dus ik die trap af lag mijn vriend daar half op de weg en Polly stond half op de weg met de kar achter zich. Bleek dat ze het touwtje had gemolt en besloten had dat ze naar huis wou, gelukkig had mijn vriend het op tijd door en de auto die eraan kwam ook anders waren de gevolgen niet te overzien, pff voortaan maar iemand erbij laten blijven (hoewel mijn vriend bij de kar was).

Vanmorgen hebben we eerst een klein rondje gemaakt en vanmiddag ook nog even een groter stukje, mijn hemel was was het koud. We reden met een deken over onze benen en met een sjaal om en een muts op en handschoenen maar ik voelde mijn vingers en tenen niet meer toen we thuiskwamen, ik heb Polly lekker wat hooi en extra stro gegeven (om lekker zacht te liggen) en een paar wortels maar het was zeker de moeite waard wat een heerlijk weekend zeg!!!!
We hebben er onwijs van genoten.

GAB
Berichten: 105
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: in Peru

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 21:03

Nou ja, je vriend kan zo'n kleine rotbok toch wel houden!!! Lekker hoor!!! Dank zij hem lag ze zwat onder een auto!!! Oja en nog iets, je moet je niet zo aanstellen over de kou, je moet natuurlijk wel iets voor je eigen paard overhebben, tssss!!!
Oja en nog iets, Jason is de best!!! Hahahahahaa

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-01 21:20

Gab we stellen alleen opbouwende kritiek op prijs.
Volgensmij ben jij niet buiten geweest want het was IJSkoud. Maarja dat heb je als het 3 graden vriest.
Ennuh ik denk dat ze er behoorlijk wat voorover heeft want een groot deel gaat gewoon NIET met deze temp!

Wat een geluk zeg dat je vriend het betijds door had! Die kleintjes kunnen er wat van he!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23430
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-01 23:24

tis inderdaad een krengetje af en toe en het was idd heel koud!!
Gab ken ik persoonlijk en ik weet dat ze zelf ook door weer en wind naar haar paardje gaat he gabsje!!
Maar evengoed Kim, lief dat je het voor me opneemt en het was inderdaad ONWIJS koud brrrrrr.

Renee

GAB
Berichten: 105
Geregistreerd: 11-06-01
Woonplaats: in Peru

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-01 18:49

Ja sorry hoor, twas echt een grappie! Kheb gister ook een buitenrit gemaakt en dat was echt echt heeeel koud, maar wel heel leuk en ontspannen. En niets kwaads over jouw vriend hoor Polly. Jij hebt tenminste een vriend die naar je paard (je) toegaat! Super! Scheve mond\