Mika in staking!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-01 16:23

Vreemd beest........

Vanmorgen wilde ik met 'r rijden het begon al in het land, mevrouw liet zich niet vangen, staart in de lucht en wegwezen.... Extreme duivel Eigenlijk moest ik er heel hard om lachen, het was zo'n leuk gezicht, maar als ze dit spelletje van me wint ben ik kansloos..... Frusty Want dat zal dan zeker voor herhaling vatbaar zijn denk ik....

Gelukkig had ik nog een pakje zakdoeken in mn zak, dat ritselt zo lekker, dus eenbeetje knisperen met dat zakkie, en ja hoor, daar kwam mevrouwtje al aangerend! Lekker gefopt! Haha!

Eenmaal aangespannen was ze echt niet vooruit te branden, elke keer stilstaan, 10 meter draven en dan weer gauw heel sloom gaan stappen, heel zielig met het hoofd helemaal naar beneden....
Dus ik begon me best wel een beetje zorgen te maken, ze is gisteren net geschoren, dus misschien doet het tuig zeer op dat blote velletje! Of misschien heeft ze toch kou gevat! (wat ik me al niet voor kon stellen)...
Dus eigenlijk halverwege toch maar naar huis gegaan, eigenlijk had ik ons gewone rondje willen doen, maar ik maakte me toch wel een beetje zorgen....

Dus wij draaien.... Nou toen was mevrouw geen enkele aansporing meer nodig hoor! }> Op een bepaald moment sprong ze zelfs over in galop, zo graag wilde ze naar huis en zo ziek was ze..... Verward Boos! Boos!
Met veel gevecht heb ik haar toch in een normaal drafje weten te houden en zo zijn we naar huis gegaan, thuisgekomen alles gecontroleerd, nergens was iets mis of wat dan ook....
Deken erop en het land in, nou toen had je d'r moeten zien! stinkmodderbeest! Ze had echt feest, stomme sprongen maken en keihard rondrennen!
Het was net of ze me uit stond te lachen!

Dus ik vrees dat zij mij uiteindelijk meer heeft gefopt dan ik haar met dat ritselende zakkie... }>

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-01 16:33

wat zijn die kleintjes toch gemeen he!! Maarja, het is in ieder geval zeker dat er niets aan de hand was *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 01:22

Hahahahahaha daar kan je pas mee lachen!!! Wat een cool beest zeg! Hahahaha *LOL*

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 11:19

haha wat een slim paard zeg
heerlijk he, die kleine donderstenen....
nou ja.... soms
*LOL*

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

loes-freke

Berichten: 4483
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: drogteropslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 12:07

*LOL* *LOL* een echte appaloosa dit ken ik van loes.
ook niet tevangen en als je haar heb en wilt vast zetten trek ze touw uit handen en gaat weer terug in land. en rijden ook zo sloom heen niet te houden richting huis. Boos! Boos! .

een appaloosa hoeft geen vlekken te hebben, maar is wel mooier als ze het wel hebben.
R.I.P. Ons Dotje 5 mei 2009 - 21 januari 2010.
calorieen?? dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken??

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 14:19

*LOL* Die Mika!
Ze zal wel gedacht hebben, zij fopt mij met een leeg zakje, dat kan ik beter Haha!

Overigens erg irritant, maak je je om niets zorgen...

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-01 16:09

In ieder geval kan ik er nog steeds wel om lachen...Kleine dondersteen! Haha!
Ik was allang blij dat er niets aan de hand was, maar morgen moet ze eraan geloven, tenminste als de regen niet met bakken tegelijk onderuit komt vallen..... Boos! Het is echt stinkmodderweer! En het is koud ook!

Nahja, we zien morgen wel wat het gaat worden, in ieder geval hoeft ze deze trucjes niet meer uit te halen, want daar trappen we niet in Mevr.van Stoffelen!!! *LOL* *LOL* *LOL*

Vandaag is ze ook al de hele dag zo ondeugend, elke keer keihard rondsjezen en gekke sprongen maken, terwijl het land net een zwembad is, maar dat lijkt ze helemaal niet erg te vinden.... Energie genoeg dus! Ben benieuwd wat ze morgen doet als we wel gaan rijden.... Knipoog

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 17:27

*LOL* ik zie het echt al helemaal voor me *LOL*
mika is echt super! Haha! Tong uitsteken ze is je vast nog steeds aan het uitlachen hihi.. net als ik Haha!

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 20:17

Hahaha, wat een prachtig verhaal. Typisch geval van oog om oog, tand om tand.
Ik hou wel van ponies met karakter. Ik heb niet voor niks een fjord en een shet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers