[vd]Vrijheidsdresuur

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wat vinden jullie leuker

Freestyle
2 (11%)
Vrijheidsdresuur
15 (88%)

Totaal aantal stemmen: 17

Mayraa

[vd]Vrijheidsdresuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-04 18:36

Hallo Bokkers!

Ik wil graag binnenkort mijn verzorgschetlanders vrijheidsdresuur aanleren.Ik heb er al wat over gelezen ik wil graag met hele kleine dingen beginnen.Wie heeft er tips voor mij er is een volwassen persoon altijd aanwezig.Ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen Lachen

groetjes Verzorgpony

Het 4jarige topic Kleuters veroveren de wereld Join the club

xyzutu2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:30

Voor meer specifieke vragen over vrijheidsdressuur kun je terecht op Uit het Zadel hier op Bokt, en de e-group vrijheidsdressuur die je vindt op http://groups.yahoo.com/group/vrijheidsdressuur. Zelf heb ik sinds een half jaartje een website over vrijheidsdressuur en beloningstrainen/clickertraining op http://members.home.nl/vrijheidsdressuur waarop ik alle methodes om alle vrijheidsdressuur oefeningen te trainen op hoop te zetten. Daar ben ik natuurlijk nog lang niet, maar misschien heb je hier al iets aan. Op Uit het Zadel staat trouwens een sticky topic met daarin goede tips en nog twee andere goede websites (daarvan weet ik het adres alleen niet uit mijn hoofd).

Veel succes!

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 19:56

Verplaatst naar UZ

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Joyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 20:13

Ik vind de pol een beetje raar omdat ik niet vind dat een van deze 2 dingen leuker of beter is. Ik begrijp ook niet wat het met je uiteindelijke vraag te maken heeft. Over vrijheidsdressuur kun je meer vinden op mijn page. www.joyce-online.info . Over het Freestyle, ik heb inmiddels mijn eigen manier van hoe ik met mijn pony omga. Dit is niet volgens één methode. Uit veel verschillende manieren van omgaan met paarden heb ik de dingetjes die mij aanspreken en ik fijn vind om zo te werken met mijn pony er uit gepikt. Sommige dingen werken (bij mij en mijn pony) niet, andere dingen juist wel. Van de fouten leer je elke keer weer. Ik doe dus niet bewust aan freestyle, omdat ik daar ook dingen in vind zitten die ik onzin vind. Maar ook hele goede dingen. Over het algemeen pas je je manier van omgaan toch wel aan op het paard waarmee je bezig bent.

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 21:29

wat is het verschil???

Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie