[ar] alleen mennen????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30645
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 20:16

Ik wil ook wel een keertje mee hoor. Woon best in de buurt eigenlijk, maar ja, heb geen eigen vervoer dus moet altijd met een trein. Dus niet handig voor heel vaak, ook vooral omdat ik ook zat te doen heb. Maar een keertje mee wil ik wel.

Maar alleen mennen is iets waar ik niet aan zal beginnen, of het moet echt een mak beestje zijn. Maar ja, ik heb dan ook nogal wat ervaring met pony's die niet zoveel gewend zijn. Dus dan is een groom gewoon af en toe nodig.
Met een goed beleerde pony of paard is dat natuurlijk wat anders. Het is altijd veiliger, maar ik weet genoeg mensen uit de omgeving die ook geregeld alleen gaan met een ervaren pony of paard. Gewoon vanwege gebrek aan een groom. Dus het kan wel als jij je paardje voldoende vertrouwd.

Billy

Berichten: 20710
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:49

Ik ben vanavond nog allen wezen mennen en hij was behoorlijk vervelend.
Maar een bijrijder had niks uitgemaakt, het is gewoon een kwestie van voorwaarts rijden en zijn aandacht bij mij houden. Een bijrijder is pas nuttig als die van de kar af moet, en het moet al gek gaan wil ik het zover laten komen. Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-04 22:24

ik sluit me bij billy aan. er zitten vaak genoeg mensen naats me op de bok die amper weten wat ze moeten doen als er iets gebeurd... en dan???

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 21:07

Ik men nooit alleen.

Het kan opzich wel met de pony van mijn zusje en ik heb nooit hulp nodig gehad. Mijn zusje en ik mennen altijd samen, maar als er iets mis gaat proberen we het ook zelf op te lossen zonder van de bok af te moeten.

Maar wij rijden altijd in het verkeer, moeten ook drukke wegen oversteken enzo, en mijn pony wil nog wel eens behoorlijk pittig zijn dus dan is het toch veiliger om iemand erbij te hebben die kan ingrijpen voor het geval dat!

Ik vind het met z'n tweeën ook gezelliger trouwens Lachen