[AR] Clinic Ton Monhemius

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

[AR] Clinic Ton Monhemius

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 09:53

Voor degenen die in de buurt wonen, van vroeg op staan houden en morgen niks te doen hebben.... Haha!

We hebben zondagochtend (morgen dus) 29 augustus een clinic van Ton Monhemius van 9 tot 12 uur.
Er worden 3 lessen van een uur gegeven aan enkel- en dubbelspannen.
Hierbij wordt gebruik gemaakt van een geluidsinstallatie, dus als het goed is is het ook leuk en leerzaam voor de mensen langs de kant!

Toegang is gratis!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 16:15

Jammer dat ik niet kan, was anders graag komen kijken

MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-04 18:26

Dan moeten we wel heel vroeg opstaan ... Vind je het erg als we gewoon lekker zelf inspannen en gaan mennen?

Webshop - digital art: MoTekent

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-04 20:14

MoniqueT schreef:
Dan moeten we wel heel vroeg opstaan ... Vind je het erg als we gewoon lekker zelf inspannen en gaan mennen?


Het was ook eigenlijk 's middags vanaf 2 uur gepland, maar er blijkt opeens naast ons clubterrein 's middags een coverbandfestival te zijn... Verward OK dan!

Gelukkig kon ik Ton bereid vinden om dan maar 's morgen vroeg te komen!

Veel menplezier morgen!!! Knipoog

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 12:58

Pff, we hebben echt mazzel gehad met het weer!!!

De bak was door de harde werkzaamheden van een super bestuurslid op en top en het was de hele ochtend stralend weer!!
Ik ben zo blij dat dit door kan gaan!

Ik vond het heel jammer dat ik zelf reserve stond, maar achteraf was het vanaf de kant ook ontzettend leuk en leerzaam en zo kon ik alle lessen volgen en als ik had meegereden niet!

Hij vertelde heel duidelijk en alles ging stap voor stap met veel aandacht voor het paard.

echt een super ochtend!! OK dan!

Nu maar hopen dat het even droog wil blijven dan kan ik vanmiddag het geleerde proberen zelf in de praktijk te brengen!

MoniqueT

Berichten: 8833
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 13:02

Mooi! Ben blij dat het ook bij jullie een succes was. Gaaf wel hoor, zo'n clinic. Wij hebben al wel geoefend vanmorgen. Was heerlijk weer om te rijden.

Webshop - digital art: MoTekent

malle_pietje

Berichten: 115
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 19:38

Nouvel"]
Ik vond het heel jammer dat ik zelf reserve stond, maar achteraf was het vanaf de kant ook ontzettend leuk en leerzaam en zo kon ik alle lessen volgen en als ik had meegereden niet!
Hij vertelde heel duidelijk en alles ging stap voor stap met veel aandacht voor het paard.
[/quote]

Ik ben het helemaal met je eens.
Het was voor mij de eerste keer dat ik bij en clinic was en het was heel leuk en vooral ook leerzaam voor de mensen die aan de kant stonden.

[quote="Nouvel schreef:
Nu maar hopen dat het even droog wil blijven dan kan ik vanmiddag het geleerde proberen zelf in de praktijk te brengen!
Je moet dan ook gelijk gaan rijden en niet eerst hier zijn Haha! Hoe is het van middag gegaan nog droog gehouden?

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-04 21:00

malle_pietje schreef:
Je moet dan ook gelijk gaan rijden en niet eerst hier zijn Haha! Hoe is het van middag gegaan nog droog gehouden?


Haha! je hebt gelijk, maar ik moest toch weten wat ik in de praktijk moest brengen... Knipoog

Maar om op je vraag terug te komen...
Nee, niet helemaal helaas, we hebben dan ook maar een klein rondje door 't dorp gedaan, want op de Bavo werd je weg getetterd door de muziek en erg ver konden we niet vanwege Fie 'r loshangende ijzertjes...

Ze liep trouwens erg fijn, of het nou door 't nieuwe bitje kwam of door de inspiratie van Ton ben ik nog niet achter! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers