[NH] Natural Horsemanship dag!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Silvia

Berichten: 3272
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 17:45

Ja, Odi en ik doen mee met de clinic van half 5.
Jij ook?

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:08

Ik doe de workshop centererd riding mee, ik heb er zin in!
De eerst demo lijkt me ook wel gaaf, pff dat wordt vroeg opstaan again Scheve mond Haha!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 18:18

marina schreef:
Ik doe de workshop centererd riding mee, ik heb er zin in!
De eerst demo lijkt me ook wel gaaf, pff dat wordt vroeg opstaan again Scheve mond Haha!


hé ik doe ook mee met de workshop centered riding. Ik ben benieuwd. Swingen zonder dwingen lijkt me ook wel gaaf om te zien. Is zij dezelfde persoon die eens in de Bit heeft gestaan? was iets over salsa met je paard of iets dergelijks. De term swingen zonder dwingen komt me gewoon bekend in de oren. Nou van Den Bosche naar arnhem is wel een ritje dus dat wordt inderdaad vroeg opstaan. je moet wat over hebben voor je hobby hè Knipoog

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:49

Silvia schreef:
Ja, Odi en ik doen mee met de clinic van half 5.
Jij ook?


ik zou wel willen maar het zit al vol
dus als iemand uitvalt...

ik kan zelf toegepaste kinesiologie voor mensen, dus ik ben heel benieuwd hoe ze jullie jezelf laat ervaren...

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 19:54

Swingen zonder Dwingen is van aqua8horse (hier wel bekend op bokt...) dat artikel in de BIT ging wrs over Heather Moffet (die op de Horse Event zou komen, maar er helaas niet was)

Ik doe met de integrated riding clinic mee, weet ff niet hoe laat. En ook met het dressuurproefje. Dus als je een schimmel ziet die in elke hoek wil stilstaan, dan is dat mijn paard Haha!
En mn vriendin doet met hem mee in het grondwerkparcours.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:33

Ah van aqua8horse, dan wil ik het helemaal zien!

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:38

Vroeg opstaan dus!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 09:50

Ja maar dat is tegenwoordig vaste prik op zondag Scheve mond Lachen Ik ga vaak mee op concours met een vriendin.
Ach arnhem is maar een half uurtje rijden, dus dat valt wel mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 11:45

doen er ook nog bokkers mee aan de VD clinic?

SuperRoos

Berichten: 7840
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:07

ik kom ook definitief, met nog wat menskes, alleen niet zo vroeg, eerst naar mn eigen paardjes

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:07

callippo schreef:
Ik doe met de integrated riding clinic mee, weet ff niet hoe laat. En ook met het dressuurproefje. Dus als je een schimmel ziet die in elke hoek wil stilstaan, dan is dat mijn paard Haha!
En mn vriendin doet met hem mee in het grondwerkparcours.


Nou ik kom zeker even kijken eveline als ik zelf niet ergens aan mee moet doen. En wie mag die vriendin dan wel niet zijn, want zij is dus 1 van mijn tegenstanders van het grondwerkparcours Tong uitsteken Wie doen er trouwens allemaal nog meer mee?

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:42

Ik kom waarschijnlijk ook, heb altijd voltige met mijn kinderen daar gedaan.

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:57

En het is niet dat je ver moet reizen ofzo Knipoog
Leuk dat jullie allemaal komen!

Toch beetje een boktmeeting Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:00

Biepmiep schreef:
Ik kom waarschijnlijk ook, heb altijd voltige met mijn kinderen daar gedaan.


zal ik je dan gezelschap houden Haha!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:01

memory schreef:

Toch beetje een boktmeeting Haha!


altijd gezellig he Knipoog

weet niet helemaal zeker of ik kom, maar tis zo dichtbij dat ik vast wel kan

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:06

Waterkippie schreef:
zal ik je dan gezelschap houden Haha!



Ja gezellig er komen nog minstens 2 andere bokkers mee ook, dus zijn we al met zijn vieren (auto is vol nu).

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:22

Oh leuk dat er toch nog een aantal bokkers komen. Maar hoe herken je ze. moeten we soms iets mee nemen als herkennings teken. het is ook zo raar om aan iedereen te gaan vragen of ze bokkers zijn Knipoog

callippo

Berichten: 3204
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 09:53

mandybeauty schreef:
Nou ik kom zeker even kijken eveline als ik zelf niet ergens aan mee moet doen. En wie mag die vriendin dan wel niet zijn, want zij is dus 1 van mijn tegenstanders van het grondwerkparcours Tong uitsteken Wie doen er trouwens allemaal nog meer mee?


Die vriendin is 1 van de mede-Merlac gangers (zit niet in de organisatie en niet in Stuttgard, dus dan weet je wel wie he Knipoog )
Nu wordt het op 2 personen na ook weer een Merlac-reunie!

Parellimensen zijn altijd makkelijk te herkennen aan een string aan hun broek, of illegaal logo op hun shirt Haha! maar bokkers pik je dr niet zomaar tussenuit...

Odi
Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Montferland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 10:30

mandybeauty schreef:
Oh leuk dat er toch nog een aantal bokkers komen. Maar hoe herken je ze. moeten we soms iets mee nemen als herkennings teken. het is ook zo raar om aan iedereen te gaan vragen of ze bokkers zijn Knipoog


Mij kun je herkennen aan mijn paard. Grote donkerbruine KWPN'er met aan de achterbenen witte sokjes.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 16:58

callippo"]
Die vriendin is 1 van de mede-Merlac gangers (zit niet in de organisatie en niet in Stuttgard, dus dan weet je wel wie he Knipoog )
Nu wordt het op 2 personen na ook weer een Merlac-reunie!

Parellimensen zijn altijd makkelijk te herkennen aan een string aan hun broek, of illegaal logo op hun shirt Haha! maar bokkers pik je dr niet zomaar tussenuit...
[/quote]

Nou dan weet ik genoeg en gezellig toch zo'n melrac reunie en ach met de andere 2 komt toch nog wel weer een afspraak. Zijn er trouwens nog ideeën geweest voor een tournement?
hè eveline je komt me toch wel even advies geven met die wedstrijd als ik er niet uit kom? Tong uitsteken Maar ik ben dus voorzien van een illegaal logo een een rode string aan mijn broek, dus dat is wel herkenbaar voor de rest

[quote="Odi schreef:
Mij kun je herkennen aan mijn paard. Grote donkerbruine KWPN'er met aan de achterbenen witte sokjes.


Nou dat gaat wel lukken denk ik. ben trouwens ook wel benieuwd naar het aantal deelnemers met paard.

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 21:17

Odi schreef:
Mij kun je herkennen aan mijn paard. Grote donkerbruine KWPN'er met aan de achterbenen witte sokjes.


Zelf heb ik ook een donkerbruine KWPN-er, maar dan met drie witte voetjes Knipoog
Alleen ja wat is groot Haha! voor een paard is mijn knollie niet zo groot Lachen

Tot zondag allemaal!!

Als je een voorbijrennendeblondemetNHdagshirt ziet ben ik het Haha! Haha!
Of in de rijproef op de snurkende schrikkende KWPN-er hihihi Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:34

tja ik ben ook makkelijk te herkennen Tong uitsteken heb een gestorde shetlander naast me hupsen Knipoog

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:18

Elise schreef:
Zelf heb ik ook een donkerbruine KWPN-er, maar dan met drie witte voetjes Knipoog
Alleen ja wat is groot Haha! voor een paard is mijn knollie niet zo groot Lachen

Tot zondag allemaal!!

Als je een voorbijrennendeblondemetNHdagshirt ziet ben ik het Haha! Haha!
Of in de rijproef op de snurkende schrikkende KWPN-er hihihi Bloos


Nou ik krijg het maar druk met kijken. Moet ik nog supportersdoeken maken voor jullie Tong uitsteken
hellup en ik ga dus met die snurkende schrikkende KWPN-er die grondwerkproef afleggen. Aha, tis maar goed dat ik van te voren nog wat met hem kan oefenen. In ieder geval veel plezier vanaf morgen.

boeflover

Berichten: 6046
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 16:46

ik kom met debo mee. en ik loop dus oa met debo én met Rydar(een langharige fjord) doe in ieder geval mee met het grondwerkparcours en de rijproef, de rest heb ik nog niks over gehoord van debo(met wat ik nu allemaal mee doe enzo, zij regelt dat voor mij)

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:17

Hoeveel mensen komen er ong? Is daar al wat over bekent?