[AR]Wat kan ik vragen voor deze wagen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 20:37

Zit Lonneke ook op bokt en wat is d'r boktnaam dan ? Als ik leuk 2de hands karretje kan vinden heb ik dat liever dan een nieuwe, spaart me een hoop geld ! Ik zie jou foto wel verschijnen ???

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 01:37

Gewoon Lonneke Lachen

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:26

Hier de foto's. Ze zijn niet zo geweldig gelukt, maar het zal je in elk geval een idee geven van de kar Lachen

AfbeeldingAfbeelding

Mirjam (onder Bertus' naam ingelogd)

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:33

lageveld schreef:
Hier de foto's. Ze zijn niet zo geweldig gelukt, maar het zal je in elk geval een idee geven van de kar Lachen

[image][image]

Mirjam (onder Bertus' naam ingelogd)


Is niet echt wat ik zoek.. Sorry..
En wat was je richtprijs..? Want volgens mij had je het net over 1000 euro.. En dat is wel erg veel, naar mijn mening.. Verward

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 23:24

Het is wel een leuk karretje , maar ook voor mij niet wat ik zoek. Ik ben echt op zoek naar een waar je met meerdere personen op kan zitten (dus voor en achterbankje) Deze lijkt me trouwens wel erg comfortabel zitten met zo'n stoel ! Haha! Das wat om te onthouden.... wil ooit nog een keer een 2 wieler in elkaar knutselen voor m'n grootste shet , die past niet voor dege die ik momenteel heb. Het lamoen is te kort voor hem , waardoor hij te dicht op de kar staat en hem dan tegen z'n benen aan zou krijgen als ik zou gaan rijden.
In ieder geval toch heel erg bedankt voor het plaatsen van de foto's ! *LOL*

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 02:22

Comfortabel is het karretje inderdaad, en superlicht. Het is niet zo goed te zien, maar het zijn twee stoeltjes naast elkaar; rolstoelstoeltjes !!

Er zat ook nog een bankje achterop gemonteerd maar dat vond ik geen gezicht, dus dat heb ik er maar afgeschroefd.
Ik ben er aan gekomen door een of andere ruilhandel een jaar of 10 geleden en heb de kar intussen een keer of 2 gebruikt. Daarna uitgeleend aan iemand in België.. en nu staat de kar weer hier. Heb zelf ondertussen een andere.

Vlg mij heb ik het niet over (vraag)prijs of geld gehad maar alleen gezegd dat deze kar GEEN 1000 euro hoefde te kosten.

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 12:07

O ja , nou zie ik het dat het 2 stoeltjes zijn Haha! Moet inderdaad goed kijken, maar dan zie je ineens die 2 pootjes. Een bankje achterop bij deze lijkt me inderdaad niet staan.
Maar ik zal Lonneke ook nog even een berichtje sturen , vergeet ik steeds Bloos

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 19:39

lageveld schreef:
Vlg mij heb ik het niet over (vraag)prijs of geld gehad maar alleen gezegd dat deze kar GEEN 1000 euro hoefde te kosten.

Oow.. Sorry.. Verkeerd gelezen.. Bloos

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 22:41

Er werd vandaag een karretje geveild in Ermelo tijdens de welsh veiling die ik duidelijk minder vond dan de kar van ts. Bracht € 400,- op.

Een niet te fraai concourswagentje deed € 450,-

Suzanne

Berichten: 2510
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Elst

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-04 16:05

ik denk dat 500 wel een goede prijs is of 700

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-04 22:40

lageveld schreef:
Er werd vandaag een karretje geveild in Ermelo tijdens de welsh veiling die ik duidelijk minder vond dan de kar van ts. Bracht € 400,- op.

Een niet te fraai concourswagentje deed € 450,-


Ja het kan soms raar in elkaar zitten... Verward Mooie wagens die veel minder kosten dan een "lelijke" wagen. Zie het ook wel eens...

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:24

Ik heb het karretje wat ik heb laten zien in dit topic vandaag verkocht. En nog wel aan de persoon waar ik hem een jaar of 7 ? geleden van gekocht heb ! Kwam toevallig langs na al die tijd en vroeg of hij de kar terug kon kopen haha.. ja dus !

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-04 00:45

Haha , dat is lollig ! Haha! Daar moet je een soort "uitwisselingsprogramma" van maken joh ! Dan koop jij hem over een paar jaar weer terug van hem. Tong uitsteken Ik moet nog steeds Lonneke een berichtje sturen Bloos! , Ik heb soms ook een geheugen als een vergiet ! Zal het zo eerst eens doen.

laura2span

Berichten: 2058
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 16:33

ik heb ook een marathonracreatie wagentje wat ik over een tijdje kwijt wil. misschien is dat iets voor jou? foto's staan in mijn profiel en op de site www.picturetrail.com/laura2span