Max lijkt het leuk te vinden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 10:58

Zoals jullie misschien gelezen hebben hier op het forum heb ik mijn Haf verkocht aan een vriend van me. Ik blijf hem gewoon rijden en verzorgen. Het is de bedoeling dat Max in een vierspan komt. Deze man heeft al een tweespan Haflingers maar Max moet alles nog leren dus daar zijn we gisteren mee begonnen. Heel voorzichtig kreeg ie eenofandere singel Verward om en een broekriem. Ik wilde kijken hoe dat ding onder z'n staart moest en ging dus achter Max staan. Mocht niet, want hij kon wel een gaan slaan omdat het nieuw was. Scheve mond\ Niet dus, Hij was super braaf en liet gewillig aan hem frunniken. Hij kreeg ook een bijzet, tenminste daar leek het op maar dan met leren riemen.
(Het is allemaal nog nieuw voor me en heb geen idee hoe het allemaal heet. Verward )
Ik heb Max meegenomen naar de longeerbak. Hij stapte braaf rond. De eerste stappen in de draf vond ie een beetje eng en maakte een hoge bokkesprong maar dat was snel over. Een paar keer werden de riempjes wat strakker gezet maar Max bleef z'n oortjes naar voren houden. Ik ben zo trots. Lachen Nix geen gekke gekke fratsen, hij lijkt wel spannend te vinden. Hij heeft gisteren ook geleerd om te draaien als ik sanché zeg.
Vroeger liep ie dwars door me heen Koe en ik kan wel merken dat ie weet dat er nu op hem gelet wordt en harder gestraft wordt.
Vandaag moet ik hem weer longeren met ditzelfde tuig. Hopen dat ie net zo braaf is als gisteren maar ik ben wel heel erg trots op hem. Lovers

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:59

wat goed van m!!! echt gaaf dat ie zo braaf was joh~!! hopen dat het zo goed blijft gaan enneh we willen foto's!!

Barbara

Berichten: 437
Geregistreerd: 27-02-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 11:20

Jaja, ik heb m'n digi camera al meegenomen. Ik wil het stap voor stap op de foto hebben. Moet alleen ff kijken of het lukt om foto's te maken en longeren tegelijk *LOL*