[AR]Brielle: eerste officiele SGWM van mij&magpie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heemskind
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:42

Heb je toevallig ook de complete uitslag ??? Ik ben namelijk zeer benieuwd wat het daar is geworden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 09:14

Die komt vast binnenkort online op hun site Lachen

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:51

Haha, dat denk jij. Knipoog Hij zal wel binnekort ook op hoefnet staan, via het programma van de rekenkamer

Maar super gereden Liberty. Volgende keer zal je je grondtijdenformuliertje niet meer vergeten in te leveren!

heemskind
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:37

Oke dan wacht ik nog even af, Werkt die rekenkamer dan ook weer met dat raar programmatje ??? Die uitslag komt toch meestal te laat ...

Maar een ding is zeker, formulieren vergeten in te leveren doe je niet meer.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:41

Maar als ik de uitslagen op de site wil zetten, moet ik ze inscannen en ik weet niet of dat helemaal gaat lukken.

Maar dat programma van de rekenkamer is niet raar hoor Knipoog Het werkt hartstikke goed. Als het voor woensdag niet op hoefnet staat zal ik het op onze eigen site zetten.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 12:42

Idd, dat vergeet ik nooit meer Bloos!

Wist ik veel!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:03

heemskind schreef:
Maar een ding is zeker, formulieren vergeten in te leveren doe je niet meer.


Ik ben ze als groom wel eens verloren onderweg, dat is nog erger. Bloos!
Ik vond ze terug in de bagger, midden in een hindernis. Haha! Gelukkig wel in een plastic mapje, dus het was nog leesbaar.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:08

Tessebes: Je moet ze in je binnenjaszak doen, en dan je rits slopen Knipoog Dat had Klaas v Erk dit weekend, toen moesten ze de rits open snijden om dat formulier te pakken te krijgen...

Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:21

Sjonniej schreef:
Tessebes: Je moet ze in je binnenjaszak doen, en dan je rits slopen Knipoog Dat had Klaas v Erk dit weekend, toen moesten ze de rits open snijden om dat formulier te pakken te krijgen...



Ow da's ook zonde van die geel/groene jasjes dan Bloos!

heemskind
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:23

Sjonniej schreef:
Maar als ik de uitslagen op de site wil zetten, moet ik ze inscannen en ik weet niet of dat helemaal gaat lukken.

Maar dat programma van de rekenkamer is niet raar hoor Knipoog Het werkt hartstikke goed. Als het voor woensdag niet op hoefnet staat zal ik het op onze eigen site zetten.


Ik vind het wel raar werken, Moet misschien toch eens een keer kijken hoe het werkt dan, maar als je het in zou scannen zou ook leuk zijn, maar ik kan kijken of ik het Ans v.d. Velden kan vragen. Die zie ik vanavond toch. Heeft daar namelijk ook meegereden

heemskind
Berichten: 39
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:24

Tessebes schreef:
Ik ben ze als groom wel eens verloren onderweg, dat is nog erger. Bloos!
Ik vond ze terug in de bagger, midden in een hindernis. Haha! Gelukkig wel in een plastic mapje, dus het was nog leesbaar.


Dan heb je nog een beetje geluk, wij hebben ze een keer niet terug kunnen vinden, toen hadden ze achteraf de papiereren van ons weer gevonden. Is toch zonde

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 19:45

Ik was blij dat ik onze formuliertjes gewoon nog had, want Maaike had me al verteld dat als ik die zou verliezen dat ik dan 10x dood zou zijn Tong uitsteken
Dus ik heb er heeeel goed op gelet Schijnheilig

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 20:38

Nou ja, ik wist niet dat die ingeleverd moesten worden. Was al thuis toen ik dat hoorde, ben als een speer teruggevlogen!

Nobby

Berichten: 248
Geregistreerd: 08-01-04
Woonplaats: Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:49

liberty schreef:
1 winspunt, Lachen Uiteindelijk dus 9e, ben heel tevreden Lachen


Super! Gefeliciteerd. Ga je nu meer marathons rijden?
Als er eens eentje in de buurt is, dan moet je het even zeggen, dan kom ik kijken naar je en Sjonniej natuurlijk, tenminste als ik zelf geen wedstrijd heb.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 13:41

Dank je Nobby Lachen

Ik ga voorlopig even alleen dressuur en vaardigheid rijden, heb het te druk om marathonwedstrijden te rijden, je bent toch al zo gauw 2-3 dagen mee bezig.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:04

heemskind schreef:
Ik vind het wel raar werken, Moet misschien toch eens een keer kijken hoe het werkt dan, maar als je het in zou scannen zou ook leuk zijn, maar ik kan kijken of ik het Ans v.d. Velden kan vragen. Die zie ik vanavond toch. Heeft daar namelijk ook meegereden

Me vader zou een mail naar de rekenkamer sturen, om te vragen of ze hem naar ons konden mailen om op de site te zetten...

Ans vd. Velden heb ik ook gezien. Ik was nog ringmeester(es) toen zij moest dressuuren.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:50