[LO] Hoe vergaat het met Bachus

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
chera
Berichten: 121
Geregistreerd: 27-09-03
Woonplaats: N-Holland

[LO] Hoe vergaat het met Bachus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 12:12

Een paar weken geleden stelde ik hier de vraag hoe ik het beste mijn pony kon leren te longeren.
Ik kreeg hier hele goede antwoorden op en zou nog even laten weten hoe het verliep.

Ik ben dus van de week begonnen, omdat ik het in mijn eentje moet doen verloopt het denk ik wat langzamer dan normaal gesproken, maar ik vind het hartstikke goed gaan.
Aan de draf en de galop moeten we nog beginnen, ik dacht dat het namelijk handiger zou zijn als hij eerst het rondje zou snappen, stap, Ho en kom maar.
Dit heeft hij inmiddels helemaal door, en hij doet het hartstikke goed OK dan!

In het begin begreep hij echt geen snars van wat ik nou eigenlijk wilde van hem, hij keek me ook iedere keer aan met een blik van: wat doe je nou allemaal Haha!
Ik ben gewoon naast hem gaan lopen en de afstand tussen mij en hem steeds wat groter gemaakt, en tegelijkertijd de commando's geoefend en dit werkte perfect

Hij vind het heel leuk om te doen volgens mij, hij loopt contant met de oortjes naar voren en stopt zodra ik een tijdje mn mond houdt. (misschien vind hij mijn gekwek wel wat leuker dan het rondje, maar goed;))
Mijn buren zullen ondertussen ook wel denken dat ik niet helemaal spoor, maar ik ben hartstikke trots op mijn kereltje. Lovers


Chera


Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 12:51

Een goed begin is het halve werk!!
Wat fijn dat het zo goed gaat...misschien liggen je buren stiekem wel te luisteren wat je allemaal zegt Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 bezoekers