Zelf gemend!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 18:51

En het ging super. Ik durfde eerst niet zo goed, tot nu toe mende m'n vriendin of Jur.
M'n vriendin zat ernaast en Jur liep bij Mickey. Was helemaal niet nodig, want Mickey luisterde prima en deed helemaal niet raar. De bochten gingen ook prima. Dus heb ik ook nog een stukje alleen gedaan, en dat ging ook goed.
Zo trots op Mick Lovers

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:45

ahhh wat goed zeg.enne ook trots zijn op jezelf Knipoog ik vind het heel gaaf voor je!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:09

hey super meid!!! Echt stoer! Ik hoop dat ik dat binnenkort ook heel trots kan vertellen Lachen

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 22:37

Oh maar die dag komt voor jou zeker weten ook heel snel, Kim. Volgens mij gaat Pinky het super doen! Party!!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 22:50

Goed hoor, zet hem op Knipoog
Vreemd om er ineens achter te zitten he in plaats van erop Knipoog

Ik vind het nog steeds een beetje vreemd om er niet op te zitten maar het is wel leuk!!!

Veel plezier samen met Micky Lovers

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-01 22:56

Citaat:
Op 2001-10-22 22:50, schreef jacqueline:
Goed hoor, zet hem op Knipoog
Vreemd om er ineens achter te zitten he in plaats van erop Knipoog



Haha, nou zo krijg ik in ieder geval minder vaak te horen dat ik een dierenbeul ben dan wanneer ik er op zit Knipoog
Ik was opzich al wel gewend om erachter te zitten, maar nu heb ik ook eindelijk zelf "de touwtjes in handen". Haha!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 19:24


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:31

Fijn te horen dat het zo goed ging!! Enne heb de fotoos even bekeken, commentaar gaf je zelf al *LOL*
Ik vind Mickey er superschattig uit zien!
Dit:
Afbeelding
Ziet er toch gewoon uit als een poepie? *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 19:48

Tsja, lief hè. Alleen had Jessica wat vrolijker mogen kijken Haha!
Wat vind je er verder van; het tuig, het karretje en de verhoudingen enzo. Klopt het allemaal een beetje volgens jou??

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:05

Kweetniet, kan het niet zo heel erg goed zien.
De strengen te lang, maar dat zei je zelf al. Ik weet niet hoe veel je ze ingekort hebt?
Hihi, *LOL* Heel pietluttig, de riempjes door de pasanten! Knipoog
Kweenie, het borsttuig ziet er een beetje vreemd uit, maar dat komt misschien ook van de lichtogen.
Ik weet iet hoe dat allemaal zit, misschien kun je het borstuig van voren een (half) gaatje laten zakken en met de achterste riempjes een gaatje ophalen?
Dan komt het stuk waar je de strengen aan hebt een beetje meer omhoog en zit dat niet net onder de boom......
Maar ik kan niet zo goed zien hoe het aan de voorkant komt, misschien hangt het borstuig dan weer te laag. Borstuig moet een vuist (vuistje misschien bij een shetje) boven die beenknobbel zitten op zijn borst (ehhhmmm help me eens hoe heet dat ookweer Verward )

En je broekriempjes moeten strakker volgens mij.
*LOL* Nou ja, lijkt een hele boel commentaar, maar zo op het eerste gezicht ziet het er goed uit hoor!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 20:15

Okeey dank je Party!!
Ja, riempjes door de passanten, je hebt helemaal gelijk!
Zonder die geïmproviseerde lichtogen ziet het er al wat normalen uit.
De broekriempjes zitten inmiddels strakker, daar moesten gaatjes bijgemaakt worden.
Mijn vader heeft de strengen ingekort en er met de boormachine *LOL* nieuwe gaten ingemaakt. Volgens Jur zijn ze nu op de goede lengte, dat kun je op de volgende fotosessie beoordelen maar dat duurt nog wel even. Haha!
Ik had het borsttuig eerst een gat lager, maar dan hing het weer te laag. Misschien kan m'n vader tussen die 2 gaten een extra gat maken.