[Vd/NH] Is VD ook NH?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:14

smurf"]
volgens mij is NH met touwtjes lopen zwaaien, doen ze aan wortelen en aarden, games enz. (ja ik heb wel cursussen gedaan op dat gebied )
[/quote]

Helaas de verkeerde cursussen gedaan dus... ik wortel nix, en ja loop wel over de aarde, maar dat doe jij denk ik ook Schijnheilig
Is een concours geen game dan en gebruikt een boer nooit een touwtje om het paard dat hem omver probeert te lopen een lel rond zijn neus te geven?

[quote="smurf schreef:
Er loopt ook een topic over boerenverstand en NH, ik reken mezelf meer tot het eerste.


Alsof je voor nh geen (boeren)verstand nodig hebt Verward
Het gaat niet om knallen geven ja of nee, touwhalster ja of nee... het is een denkwijze.

Iets meer on-topic: ik doe ook zo af en toe wat vd (touch, kniel, buig, pas) Nacino vind het o zo grappig en ik zie niet in waarom het niet samen zou gaan of waarom je er verschillende termen aan moet hangen.
Zoals Promtertje zei. Doe gewoon wat je paard en jij leuk vinden, t zal hem een worst wezen hoe je het noemt...

Nh en Vd bestonden al voor wij ze Nh en Vd noemden hoor! What's in a name gaat hier wat mij betreft niet op...