[VD] Voetjes optillen door alleen wijzen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

[VD] Voetjes optillen door alleen wijzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-04 21:50

Vandaag deed ik weer eens wat VD met Pjelk. Voetjes optillen op het aantikken van de zweep doet hij nu heel goed. Hij kan zijn been echt een paar seconden omhoog houden en laat hem pas zakken als ik het zeg.

Nu bedacht ik vandaag dat ik ook wel eens kon proberen alleen met de zweep te WIJZEN ipv zijn been aan te raken en ook dat ging goed Lachen .
Nou ja, dacht ik toen, dan maar helemaal goed en ook geprobeerd of hij zijn voetje ook optilde als ik enkel met mijn vinger wees. EN jawel dat deed dat brave Pjelkje ook zo Party!! !
Wauw dat had ik niet gedacht zo snel. Ik ben echt zooo trots 1

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten


Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 22:01

Heeft ie snel door Lachen
Maar kom je nu niet in de problemen als je andere kunstjes wilt gaan doen? Bijv. pas?

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-04 13:28

Oliver schreef:
Heeft ie snel door Lachen
Maar kom je nu niet in de problemen als je andere kunstjes wilt gaan doen? Bijv. pas?


Op zich niet zo heel snel want we zijn hier al wel een jaartje mee bezig. Problemen met de Spaanse pas? Ik weet het eigenlijk niet. Doe je dat ook door een been aan te wijzen dan? En je staat dan toch heel anders? Achter de schouder kijkend in de richting waar je heen gaat ipv voor het paard staand als met het voeten optillen.

Wel ben ik gisteren ook met de berggeit begonnen maar dat vind ik WEL verwarrend want de hulpen en je positie daarbij zijn precies hetzelfde als het voeten optillen. Of weet iemand hier iets om dat verschil duidelijker te maken?

Keer je gelaat niet anders naar het verleden, dan om te leren hoe je de toekomst moet ontmoeten

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 13:33

Dat doe je wel in een andere houding, zoals jij zegt. Maar wel door het been aan te raken, wel op een andere plek. Maar als hij zijn voet al op gaat tillen als je alleen als wijst, krijg je de kans niet eens om zijn been op een andere plek aan te raken.

Tigran
Berichten: 30
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: zo Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 21:09

knap hoor!
super!

bij de berggeit kan je een ander commando geven dan bij voet en op een andere plaats aantikken, zo kan je al aardig verschil maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers