femke voor de kar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 12:47

gisteren heeft femke bij die man waar ze beleerd word voor t eerst voor de wagen gestaan. was wel een gevecht met stilstaan. zodra ze mocht lopen ging t goed alleen met halthouden ging ze kaarsrecht de lucht in. dus vorlopig blijft ze nog wel even daar. wel heel jammer want ik mis het getuttel nu al. ook al rijd ik dan niet met haar, het knuffelen en poetsen is al heerlijk. kan ik echt van genieten. jammer dat ze dus blijkbaar nog niet betuigd was. de oude eigenaar had gezegd dat ze een paar keer voor de kar had gestaan, maar dat lijkt hier niet op. die man dacht dat ze wat moeite had met het stangebitje. maar ze moet daar toch aan wennen. hij gaat haar vandaag eerst longeren met dat bitje in om haar langzaam te laten wennen.verder vind hij het een leuke brave pony en ze doet het op zich wel goed. dus eigenlijk is de kar het probleem niet maar het bit. gaan we wat mee oefenen. kom wel goed zegt hij. er heeft ook een meisje op gereden gisteren en dat ging ook heel goed. lekker als ze even flink word gereden. krijg ik ze mak weer thuis.


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 15:27

Leuk zeg!
Morgen krijg ik mijn karretje en tuig eindelijk
leuk leuk leuk Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 15:33

Ja lon, geweldig als ze dan beleerd weer thuis staat gaan we een x de polder onveilig maken he Haha! In ieder geval al fijn dat ze onder het zadel zo braaf is, dan hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken over je kinderen als ze erop zitten.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-10-01 15:55

tja ylva dat lijkt me gaa maar hoe krijg ik paard en kar bij jou????

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 16:18

Ik kan geloven dat je haar mist ja. maar geduld en dan krijg je een braaf paardje thuis waar je lekker mee aan de slag kan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 17:29

Lonneke ik zat op de kar !!!! Geintje ik heet ook Femke en lon dr mooiste pony heet zo.En ik heb toevallig ook gister ff met de kar gereden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers