[NH] je paard weer loslaten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lconline

Berichten: 157
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Oudega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 20:02

Ja daar had je het eerder ook al over en ik ben wel met je eens dat Monty roberts een beetje dubbel is en een heleboel show maar ik ben ook helemaal niet zo vol van hem. Ik vind alleen de join up een mooie methode voor dominante paarden en die is eigenlijk helemaal niet van hem maar van een heleboel andere amerikannen ook allang voordat hij kwam. En raar dat mijn site het niet doet heb ik nog net iets eerder over gehoord. Probeer anders ook eens http://starduststables.mcbear.nl dat is de zelfde site.

sanne83
Berichten: 5334
Geregistreerd: 22-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 20:04

om de join-up toe te passen, hoef je het toch niet met monty robberts eens te zijn Verward
Ik ben het met zijn methode absoluut niet eens, maar die join-up (die ook bij andere mensen gedaan wordt) vind ik wel nuttig.

lconline

Berichten: 157
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Oudega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 22:43

Ja inderdaad ik ben het ook niet helemaal met Monty eens. Eigenlijk ben ik het met niemand van de bekendste eens.

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 17:58

de site doet het!

lconline

Berichten: 157
Geregistreerd: 11-03-04
Woonplaats: Oudega

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-04 20:14

Ok Duncan das mooii! Haha! Kun je ff in mijn guestbook schrijven? Wat je ervan vindt?

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:47

zal ik doen! goed idee!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:53

gedaan Haha! veel plezier! heb je m'n pb gelezen? (dit was mijn laatste 'slowchat' bericht moderators...)

pmarena

Berichten: 48133
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: [NH] je paard weer loslaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 21:58

Om even op je probleem terug te komen : Als ik klaar ben met Rena en wat anders ga doen , zij lekker vrij is zeg maar , dan zeg ik gewoon iets als :

"ga maar , je bent KLAAR". En dan hobbelt ze weg. Als ze niet weghobbelt zeg ik het desnoods nog eens , eventueel met daarbij : "hup , ga maar lekker rollen of grazen ofzo."

Snapt ze dondersgoed hoor

Als ik haar naar de wei breng ook : ga maar lekker grazen , tot vanavond meisje !

Dan blijft ze nog even bij het hek staan kijken wat ik nou van haar wil , staat ze verloren en lief te staren weet je wel , eventueel nog een prutteltje gevend dat je zo het gevoel hebt dat je haar in de steek laat (wat een rotzak eigenlijk ) en als ik dan wegloop / fiets zie ik haar even laten toch liggen rollen of grazen en gaat ze richting de groep.

pmarena

Berichten: 48133
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 22:26

Oeps een heel oud topic , excuus !!