[NH] aah ik ben zo blij met mijn paardjes

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

phoenix4ever

[NH] aah ik ben zo blij met mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 10:53

gisteren kwam ik opstal zat een vriendin van me bij haar veuli in de paddock. ik ging erbij staan. komt symmie even later al het grut weg jagen en gaat voor me neus op de grond liggen. dus ik ga bij haar zitten gaat ze helemaal plat. dus ga ik dat ook maar en lig dus half over haar hoofd en hals en ze blijft gewoon rustig liggen. later gaat ze weer terug op haar zij en ik ga op haar rug zitten heel even kijken wat ze doet. ze lag dus kan niet zoveel kwaad. ze deed niets ze keek niet eens op. later ging ze weer staan en gooide ik al mijn jassen en truien over haar heen en liep ze nettjes los achet me aan de paddock uit.
de friendly game is eindelijk gelukt.
met exel heb ik trailer laden gedaan. was geen uitdaging want ze liep er zo op. daarna even weze spelen. ging met balkjes spelen en de circling game over de cavaletties vond ze het einde. ze werd me een potje wilt bokken en galoperen aan mijn 12 footline. haha was echt zo lollig

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

Myrddin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-04 18:21

Dat klinkt lekker.
Maar jij doet dus Parelli?

gr Chan

Geniet nu, het is later dan je denkt

phoenix4ever

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 18:59

jups ik doe parelli.
echt het meest geweldige systeem. ben zo blij dat ik er ooit aan begonnen ben.
vandaag ging alles weer zo lekker. heb bij sym de porcupine game gedaan en dat ging ook super. dus het komt goed met mijn hypere thee muts hihihi

PHOENIX

"We do not inherit the Earth from our Ancestors, we borrow it from our Children."

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 11:02

wowie, zijn de laatste tijd allemaal van die geweldige verhalen die bij jou vandaan komen,
zal wel een mooie ervaring zijn geweest, dat is gewoon het ultieme vertrouwen, als het paard bij jou komt liggen,
fantastisch hoor, fijn om te horen dat het zo leuk gaat

* Wil jij een karakteranalyse van jouw paard!?
* Kijk dan op: http://www.karakteranalyses.nl
* Voor meer informatie mag je me een pb sturen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie