[NH] even opscheppen ...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 09:25

Klinkt ongeveer hetzelfde als Par, maar dan iets groter Haha!

Had aan Free gevraagt of zij aan Angel wou vragen mij weer toe te voegen want ik kom niet uit de yahoo Verward
Maar of Free is het vergeten of Angel, zou jij het nog eens kunnen vragen?
Dan ben ik er weer bij en mis ik dit soort dingen niet Haha!

fiek

Berichten: 575
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Wormer-city

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:47

vet leuk paard!!!

viola

Berichten: 2030
Geregistreerd: 24-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 20:19

Hihi altijd leuk hè dat soort dingen.
Een tijd geleden was ik bij de shire keuringen en daar was een best klein meisje met een best druk doende hengst. Hoor je al die mensen om je heen, moet je dat meisje zien met de hengst, die houd hem echt niet straks. Net alsof een grote stevig kerel hem wel zou houden als hij besluit er vandoor te gaan. Maar hij bestoot er niet vandoor te gaan hoor.

Ik hoor ook vaak van ja dat is met die kleintjes van jou allemaal wel makkelijk hè. Ja die zijn goed opgevoed, maar als Eli (shetje van een meter) besluit er vandoor te gaan en ik sta niet echt in een handige positie om hem tegen te houden dan hou ik hem ook niet hoor.

Groetjes Viola.

Feufollet

Berichten: 561
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: bij Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 20:30

Dat vind ik inderdaad ook zo gek, dat ze dan het idee hebben dat een grote kerel een paard wel in bedwang zou kunnen houden!

En shetjes vlak ik echt niet meer uit, nadat de vorige buren hier 2 opstandige, ontsnappende en totaal onopgevoede shets hadden lopen die ik meerdere malen met veel moeite van de weg heb weten te plukken en terug in hun weitje heb gezet! Wat zijn die beestjes sterk!!!

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:36

[quote="memory"]Ja idd dola, goh wat een braaf paard! Ja leuk he, daar heb ik anderhalf jaar aan gewerkt dus dat mag dan ook wel... Ze gaan er idd vanuit dat iedereen die met halster rijd gewoon een heel mak paard heeft van karakter. Ja nu wel denk ik dan altijd.

]mijn paardje stond letterlijk te stuiteren toen ik m kocht en sleepte mij naar het land of waar we dan ook maar naar toe gingen (of moet ik zeggen hij naar toe ging) na een half jaar hoor ik iedereen zeggen wat een brave sul
net als vandaag lekker buiten aan t rijden met een lange teugel natuurlijk hoe anders ... hij had een mega drukke zenuw dag
ik zat me helemaal de tandjes te werken maar krijg dan reacties oh wat een super mak braaf paard (ja hoor helemaal ff niet vandaag dus he)
in de bak loopt ie als een hondje achter me aan en blijft als ik dat vraag midden in de bak staan terwijl ik ff zijn hoofdstel opruim

ik heb daar ook ff aan moeten werken dat deed tie echt niet allemaal uitzichzelf of vanzelf

maar t blijft koel als iemand verbaasd staat te kijken wat je allemaal doet met je paard of eigenlijk wat je paard allemaal voor jou doet!!
of dat nou een ambtenaar is een meneer met de blauwe pet of een penny huppel m/v is

in de bak rijd ik op het halster en longeren doe ik ook zonder zweep
(hij moet lopen omdat ik dat zeg niet omdat tie bang is een opzwaaier te krijgen)ik zit helaas niet in de financielle positie om een perrelli cursus te doen lijkt me wel cool om mijn paard nog beter onder controlle te krijgen en nog beter te begrijpen waarom hij wat doet