[AR] Lageveld Tegwck is officieel beleerd ;)

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Westernfreak

[AR] Lageveld Tegwck is officieel beleerd ;)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 00:10

Aangezien Bertus al vroeg waarom ik de foto's niet op UZ plaats, hier maar even een link naar het topic en wat achtergrond informatie.

[HAW] [AR] Onze eerste buitenrit (Tegwck voor de kar)
Ik ben redelijk onbekend op dit forum (UZ), maar niet geheel onbekend met het mennen. Bertus (lageveld) ment met zijn welsh sectie A merrie Frosina Nanda en door hem ben ik in contact gekomen met de mensport.
Toen +/- 2 maanden geleden Lageveld Tegwck uit de hengstenweide terugkwam (hij heeft daar een jaar gestaan om bij te komen van een fikse infectie) had ik er wel zin in om hem te betuigen.
Mijn eigen paard heeft momenteel een blessure, dus moest tegwck er maar aan geloven...we hebben alles rustig aangepakt wat zich uitbetaald.
Tegwck gedraagd zich keurig voor de kar OK dan!
Ik wil proberen hem uit te brengen in de samengestelde mensport en ik zal waarschijnlijk nu ook wel wat vaker te vinden zijn op [UZ].
Bertus...bedankt voor je vertrouwen in mij en Tegwck, dat je me nog vaak kunt helpen en groomen Knipoog

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:12

Super!!!!

De foto's zijn ook heel gaaf!

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 09:13

Netjes hoor Leuke foto's ook Lachen

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:03

Hey, wat leuk dat je erover denkt om hem uit te brengen in de samengestelde mensport. Heel veel succes en plezier met alles

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-04 10:54

Leuke foto's hoor!! Misschien komen we elkaar nog wel een keer tegen op een samengestelde menwedstrijd...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie