[VD] > Ging lekker vandaag!

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marieke_456

[VD] > Ging lekker vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 16:02

Vandaag weer even geVD't. T kwam er maar steeds niet van, half april exames *slik* en ik heb in me hand een gesprongen pees, auwts.. Maar goed vandaag kon ik het niet laten.
Meestal bij de piroutte doe ik zijn hoofd naar links en zeg ik 'om' en dan gaat hij dus z'n rondje lopen, maar vandaag deed ik alleen mijn rechterarm opzij en zei ik 'om' en hij ging *LOL* En hij kan dus ook zittend passen en nu dus ook zittend flemen! Whahah! het ziet er erg komisch uit! En zo leer je nog wat van elkaar, want Evelien doet odin dus in het compliment en loopt relaxt voor odin langs om aar aan de andere kant te belonen. En dat vond ik zo gaaf! Haha! Dus dat moest Timon ook kennen Haha! haha! Maar goed daar hebben we dus ook even geoefent en dat heeft hij nu ook al heel aardig onder de knie Pling En voor de rest ben ik even anti zweep geworden Haha! de laatste tijd gebruikte ik m'n zweepje en sinds ik die gebruik steigert hij dus hoger. Maar vandaag even zonder laten steigeren en ik moet zeggen, hij ging niet laag Haha! En hij heeft ook erg keurig zijn spaanse pas uit geoefent zonder de zweep! Dus ik ben weer erg trots op me mannetje Pling

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:14

g0edzo!! Hij kan het wel.. haha kon sanne dat allemaal al maar haha..

Stal Shetbende nu 10 pony's.

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 16:16

Fijn dat het zo lekker ging! Party!! Snel eens foto's (laten) maken van het liggend flemen en zittend passen he! Knipoog

Neem ook eens een kijkje op het Vrijheidsdressuurforum!!

Shariff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:14

echt een leuk ponytje heb je!

Shariff you rock my world. (L)

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:48

Marieke_456 schreef:
want Evelien doet odin dus in het compliment en loopt relaxt voor odin langs om aar aan de andere kant te belonen. En dat vond ik zo gaaf! Dus dat moest Timon ook kennen Haha!

Na-aper! Knipoog Haha!

Maar supergaaf man!!! Echt goed dat het zo goed ging! OK dan! Als ik me digi heb, maak ik wel foto's van jullie! Schijnheilig Knipoog

Annelien (Moneymaker x Renovo) ZZL + 1 *\o/*

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:31

super hoor Haha! Lachen

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie