[NH] lengte/duur video - a day with parelli

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

[NH] lengte/duur video - a day with parelli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-04 13:58

Hallo, ik ben een aantal jaren geleden toen Parelli himself in Nederland was naar zo'n dag geweest, geloof dat het Wanrooij was. Op die bewuste dag heeft een kennis van mij die video gekocht en mij een kopie geschonken voor mn verjaardag.
Nu een aantal jaren later zie ik op de website van Parelli dat die band(en) bijelkaar wel 5 uur is(zijn).
Mijn banden zijn bij elkaar ongeveer 3 uur 45 min. Mis ik nu een stuk of zit er een hoop reclame voor/achter?
Die kennis spreek ik helaas niet meer dus ik kan het niet bij de bron navragen.
Heeft iemand die videoband(en) en is genegen eens samen met mij te kijken wat ik nou mis, of kan aangeven hoe lang ze werkelijk zijn (zonder reclames)?
Ik vind het een hele goede band om andere mensen te laten kennismaken met het systeem parelli en ik heb ook regelmatig (lange) videoavondjes... hahaha!
Nu na tig keer gekeken te hebben zie ik nog steeds weer nieuwe dingen en hoe subtiel Parelli is in zn lichaamstaal, echt schitterend!

thanks!

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-04 10:42

Niemand?

callippo

Berichten: 3200
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-04 10:48

Helaas, ik heb die banden wel ooit bekeken, maar niet zelf in bezit en ook geen idee van de lengte daarvan... Je zou het eens op de parelli-yahoogroups kunnen proberen (= Savvy-NL)

cissy

Berichten: 19821
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-04 17:25

Nou, ik ben er achter hoor! Ik heb een complete set (thanks Arnaud!) gelukkig maar, was al bang dat ik een uurtje miste....

Ben inmiddels in het bezit van mn level 1 partnership pakket en dat is echt een fantastisch instrument om mee te beginnen. Ben ooit 2 x bij Birger Gieseke op cursus geweest en een tijdje een 'latente parelli aanhanger' geweest maar ik ga zeker weer verder waar ik toen gestopt ben!
Let the Games begin!