[AR]Shayla 1e keer voor de wagen + foto's !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

[AR]Shayla 1e keer voor de wagen + foto's !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 23:35

Hoi allemaal !!! Haha!

Ben vandaag echt super trots Bloos op Shay. Ze heeft voor de 1e keer voor de wagen gestaan ! Ze heeft nog niet met de wagen gelopen , maar dit was voor de 1e keer al erg goed vond ik OK dan! . Ze is maar 1 keer een beetje geschrokken en toen deed ze maar 2 stapjes vooruit , toen stond ze weer stil. Morgen gaan we het nog een keer proberen. *LOL*
De foto's zijn wat donker uitgevallen , maar dat komt omdat het al 7 uur was en we in een schuur stonden met alleen een paar tl balken. Maar de bedoeling is goed !

Afbeelding
Geduldig wachten
Afbeelding
Eindelijk voor de wagen !
Afbeelding

Afbeelding
Dit is het wagentje waar ze voor staat.
Afbeelding

Volgende keer lichtere foto's ! Hoop ik ! En dan misschien ook wel "actie" foto's !!!! Haha! Knipoog Tong uitsteken

Groetjes van ons
Laatst bijgewerkt door Shayla op 24-02-04 00:15, in het totaal 2 keer bewerkt

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-04 23:46

Leuke foto's, jammer dat het al bijna donker was, maar dan neem je morgen gewoon weer je camera mee Knipoog
Is ze al helemaal beleerd voor de wagen?

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-04 23:56

Nee nog niet , daar zijn we nu juist mee bezig. Na een periode sturen en bandje slepen , kwam de oom van m'n vriend met het voorstel om het vandaag eens voor de wagen te proberen. (Alleen even er voorzetten) Elk begin is klein! Ik durfde het zelf niet aan (te weinig zelfvertrouwen en ervaring) en hij is er erg ervaren mee , dus hoef ik haar nu ook niet weg te brengen om te laten beleren , waar ik erg blij mee ben. Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 09:21

Wat goed dat ze al voor de wagen gaat nu! Spannend he? Vond je het niet eng om haar in de schuur voor de wagen te zetten?

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 19:02

Dank je !! Bloos Zelf vond ik het wel eng Bloos! , maar die man die er bij was is er erg ervaren mee , dus daar vertrouwde ik op. En ik heb op een afstandje toegekeken. Wel zo gaan staan dat Shay me zag , maar dat ze niet kon merken dat ik een beetje zenuwachtig Nagelbijten / Gniffelen Hyper! was. Als ze me maar kan zien vind ze het goed! Tong uitsteken En ze is gelukkig niet moeilijk. Haha!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 19:54

Ah beter! Echt heel erg stoer! Zodra ze beleerd is, kom ik weer een keer langs om je meissie at work te zien!

Ploeps
Berichten: 264
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: naaldwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 20:09

aah wat gaaf.. Haha!:D:D en was ze braaf?

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 21:28

Echt SUPER braaf Haha! Vanavond voor de 2e keer geprobeerd en weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeell braaf !!!! Heb zelfs nog even op de wagen gezeten. (Even kijken naar het uitzicht ! Tong uitsteken Haha! )

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 21:35

snowdon schreef:
Ah beter! Echt heel erg stoer! Zodra ze beleerd is, kom ik weer een keer langs om je meissie at work te zien!


Afgesproken *LOL* Haha! Tong uitsteken Knipoog !!!!!!! Zal ik dan het zelfde weer bestellen als jij toen bij mij gedaan hebt ? Rolleyes

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-04 22:10

Shayla schreef:
Afgesproken *LOL* Haha! Tong uitsteken Knipoog !!!!!!! Zal ik dan het zelfde weer bestellen als jij toen bij mij gedaan hebt ? Rolleyes



Nou... een beetje mooi weer lijkt me beter Haha!

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-04 22:13

Valt wel te regelen denk ik ! Haha! Tong uitsteken