[AR](?) "trainen"...??

Moderators: Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Amberto

[AR](?) "trainen"...??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 13:35

Okee... ik denk dat het bij AR hoort... Maurits heeft vroeger Marathons gelopen en vond dat echt superleuk (hij schijnt ook goed geweest te zijn). Nu is het zo dat ik het wel leuk vind om zo nu en dan zijn "jeugdherinneringen" op wil halen. Alleen heb ik geen kar (en ook geen geld voor een kar). Ik ben verder een totale menleek, ik hoop dat iemand een leuk idee heeft voor wat ik met hem kan doen en hoe dat dan moet (wil niet zn mooie herinneringen verpesten natuurlijk Tong uitsteken )? Kan iemand me helpen/ ideeen geven?
Alvast heel erg bedankt voor de reacties!

Der Ellmauer Dancing Queen

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 13:58

Kan je niet van iemand tijdelijk een wagen lenen , met een persoon er bij die wel kan mennen ? Misschien kan die gene het jou dan ook gelijk leren ? Of ergens iets zoeken waar ze een mencursus geven. Dan kan je de geleerde dingen in de prktijk oefenen.
Succes ermee ! OK dan!

[RIJ-ITP] GGK Tinkerhengst Bowen op z'n eerste wedstrijd
*\o/* Bowen is goedgekeurd voor de dekdienst bij het NSvT en ICS en staat dus ter dekking :D
*\o/* Shayla Nederlands Kampioen Vanner merries 2013 *\o/*

Bedankt voor alles mooie vent we gaan je erg missen.

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-04 14:02

Dank je wel voor je reactie! Ik kan wel een wagen lenen, maar dan heb ik nog steeds geen tuig voor hem (voor die wagen staat altijd een vrij smalle pony en maurits is een best wel heel erg brede haflinger...). Mencursus is ook heel duur bij ons in de buurt, dan moet ik echt wachten totdat ik student af ben OF totdat ik de jackpot win ofzo... Knipoog