[AR] wagen voor Honey

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-04 19:05

Idd, harstikke leuk wagentje, maar voor mij niet functioneel, maar had er ook al bij staan kijken ja Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 19:59

Tessebes"]
[quote="stef schreef:
die wagentjes hebben meer bokkers hier.
Waarom zou jij het niet kopen Tessebes? Ik vind dat ze altijd zo met de knieeen in de nek zitten bji deze wagentjes.....
De wielen vind ik persoonlijk afgrijselijk, heb liever wat fijners


Nou, niet om het wagentje of te kraken of zo, maar ik vind het te simpel gebouwd. Volgens mij hebben ze bij de bouw geen rekening gehouden met de bouw van de volwassen mens. Die bandjes horen meer onder een skelter of zo thuis.
[/quote]

Ik vind het voor het geld een prima wagen maar het is zeker niet gebouwd op een, hoe zeggen we dat netjes, aardig gezette vrouw ! (gelukkig ben ik een slanke 19 jarige Knipoog ). Voor jou gaat het prima Stef. Maar als je adriaan mee wilt nemen (voor langere ritten) is misschien een iets luxer wagentje geen overbodigheid.

Ik ben niet zo te spreken over de rugleuning. Die doet mij te pijn. Maar daar bouw ik zelf wel iets op (zodtra ik weer meer ga mennen, het komt er gewoon echt niet van de laatste tijd)

edit:
Ik ben trouwens geen fan van tally ho's. Ik vidn ze er verschrikkelijk lomp uit zien. Nogal snel een "Aah die kleine shet met die grote wagen" gevoel.
een 2 wieler heb ik ook lang gewild maar dan vooral voor het bossen crossen. Ben nu erg blij met mn 4 wieler

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 18:48

Wij hebben eerst een hele lompe platte 'boeren' wagen gehad. Haha! Op zich een heel fijn ding, maar voor Foxy was hij eigenlijk net iets te zwaar. Voor Oscar perfect omdat hij alles behalve lui is, en met zo'n zware kar gaat ie toch wat minder makkelijk aan de kletter. Haha!
Afbeelding
Dit wagentje was dat, maar goed, wij vonden hem dus erg onhandig en hij voel zowat uit elkaar, dus toen zijn we naar een wat luxer en kleiner karretje gaan zoeken, en we hebben dit gevonden:
Afbeelding
Met Oscar ervoor.

In mijn profiel staan meer foto's. Als je echt een fijn wagentje wil, zou ik voor een marathonwagen gaan. Haha!

pablopicasso

Berichten: 373
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-04 20:10

Afbeelding

Hier is mijn 2 wieler de pony die er voor loopt is een A Welsh. En hij liep er al een trein voor. Nu moet ik hem verkopen van wegen me nek. Een vierwieler ligt toch beter op de weg.

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 19:11

Ik heb voor m'n shet ook een tally-ho. bijna dezelfde als lepeltje. alleen die van mij is een slag groter en is aan de voorkant echt dicht. dus geen laag plankje waar je je voeten op kan zetten. is op zich het wel een aardig wagentje om mee te beginnen, maar zit totaal niet. heb er nu een tuinkussen opliggen, want dat hout onder je kont en in je rug zit echt niet prettig. en je benen kun je ook niet echt kwijt. heb 1 been meestal buiten de kar hangen omdat ik anders echt klem zit. *LOL* voor de rest loopt hij door die autobanden wel lekker over zand, maar het nadeel is ook dat hij helemaal van hout is. moet dus echt erop letten dat hij goed in de verf zit, vooral de onderkant. als ik vaker zou gaan rijden zou ik liever iets van een marathon wagentje hebben. heb ook een dresseerkar gehad, maar die heb ik er snel weer uitgedaan. ik zat echt te schudden als hij ging draven.

pablopicasso

Berichten: 373
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 20:41

Als je 2 wieler schut dan is hij niet goed in balans. Want dat doet die van mij niet.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 08:22

het enige wat mij opvalt bij meerdere foto's hier is dat mensen die op de bok zitten soms hun benen niet in een hoek van 90 graden hebben, maar met de knieen veel te ver omhoog zitten.
let op bij een wagentje dat je koopt dat je met je benen in een hoek van 90 graden zit, zo niet dan moet je je bokkussen wat laten verhogen.

verder zou ik voor honey kiezen voor een concourswagentje, is licht maar je kunt er toch leuk mee rond rijden en iemand meenemen.zo'n wagentje als op de foto van jacqueline

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-04 11:39

sanderijn schreef:
let op bij een wagentje dat je koopt dat je met je benen in een hoek van 90 graden zit, zo niet dan moet je je bokkussen wat laten verhogen.



Je bedoelt minimaal 90 graden neem ik aan?

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 10:05

Tessebes schreef:


Je bedoelt minimaal 90 graden neem ik aan?


ja ik bedoel dat je iig niet met je knieen hoger dan je heuplijn moet zitten