[AR] Shay voor de 1e keer met oogkleppen !

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

[AR] Shay voor de 1e keer met oogkleppen !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-04 18:26

Hallo allemaal !
Shay heeft gisteren voor het eerst met oogkleppen op een wandelingetje over het erf gemaakt. Alles ging helemaal toppie ! OK dan! Ze vond het in het begin best eng , en durfde bijna niet te lopen. Dat werd na 2 minuten al beter. Eerst even in de schuur gewandeld, daarna over het erf en tenslotte nog een stukje over de weg. 2 auto's voorbij gekomen , en heel braaf gedragen! Haha! Vanavond even met de strengen oefenen. Als alles zo goed blijft gaan , zie ik ons wel een lekker ritje buiten maken van de zomer ! Tong uitsteken

[RIJ-ITP] GGK Tinkerhengst Bowen op z'n eerste wedstrijd
*\o/* Bowen is goedgekeurd voor de dekdienst bij het NSvT en ICS en staat dus ter dekking :D
*\o/* Shayla Nederlands Kampioen Vanner merries 2013 *\o/*

Bedankt voor alles mooie vent we gaan je erg missen.


Spetter

Berichten: 1885
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Hoogezand-Sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 23:49

Shayla schreef:
Hallo allemaal !
Shay heeft gisteren voor het eerst met oogkleppen op een wandelingetje over het erf gemaakt. Alles ging helemaal toppie ! OK dan! Ze vond het in het begin best eng , en durfde bijna niet te lopen. Dat werd na 2 minuten al beter. Eerst even in de schuur gewandeld, daarna over het erf en tenslotte nog een stukje over de weg. 2 auto's voorbij gekomen , en heel braaf gedragen! Haha! Vanavond even met de strengen oefenen. Als alles zo goed blijft gaan , zie ik ons wel een lekker ritje buiten maken van de zomer ! Tong uitsteken

Leuk hoor! Spannend allemaal he om je paard te beleren voor de kar. Hopelijk leert ze het snel en kun je van de zomer genieten van je ritjes!
groetjes Cindy en Spetter

Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
En toen stond Kit in onze wei <3
R.i.p mijn lieve Spetter 25-05-2012 [IM] Dag lieve Spet, bedankt voor alle mooie jaren....

santos

Berichten: 1532
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: nabij Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:36

vind je het niet een beetje zielig!!. Mijn paardje is 100% verkeersmak onder het zadel. We zijn van de zomer ook hem gaan inspannen en dus een hoofdstel met oogkleppen op. Het gaat verder prima, hij loopt inmiddels in twee span, maar als ik het hoofdstel met oogkleppen omdoe, blijf ik het toch een beetje zielig vinden.

succes verder met inspannen!!! Lachen

het leven is goed met een engels volbloed

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:05

Wat is er nou zielig aan oogkleppen?? Daar snap ik nou helemaal niks van.

Wat fijn dat het zo goed ging Shayla. Het is toch altijd even wennen als je wat minder zicht hebt, maar dat gaat heel snel!
Veel succes met beleren!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:32

Leuk dat het allemaal zo voorspoedig gaat! Met oogkleppen is niet zielig hoor, alleen maar veilig. Succes!

Shayla

Berichten: 3896
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Vuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 00:45

Echt spannend allemaal !!!! Het oefenen met de strengen ging goed , ze reageerde er helemaal niet op. Vandaag heb er voor het eerst achtergelopen om te leren "sturen". Er is 5 minuten hulp bij geweest en toen ging het al zo goed , dat ik daarna nog een kwartiertje alleen heb geoefend. Haha! Ben echt trots op d'r Bloos Ik wil volgende week proberen om er een autoband achter te hangen. Ik hou jullie op de hoogte ! OK dan!
Groetjes van ons !

[RIJ-ITP] GGK Tinkerhengst Bowen op z'n eerste wedstrijd
*\o/* Bowen is goedgekeurd voor de dekdienst bij het NSvT en ICS en staat dus ter dekking :D
*\o/* Shayla Nederlands Kampioen Vanner merries 2013 *\o/*

Bedankt voor alles mooie vent we gaan je erg missen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 7 bezoekers