Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Apache7 schreef:Misschien draagt de pijn in zijn mond ook wel wat toe tot zijn heet worden...
Is dit toegelaten op wedstrijd?
Het is de bedoeling om uiteindelijk met bit wedstrijden te gaan rijden, maar ik zou eerst eens willen uittesten of hij bitloos beter reageert. Als hij nou echt minder heet is en zich beter laat sturen, dan wil ik hier verder naar kijken.
)
(Misschien is dat ook toegestaan met wedstrijden?)Eline91 schreef:Silly_Woman schreef:Is het anders niet een idee om zo'n micklem idee aan te schaffen?
Ik voel me niet zo comfortabel met mennen zonder oogkleppen. De pony wordt al 7 jaar met oogkleppen gemend dus ik zou daar liever niks aan veranderen
bruintje123 schreef:Ts
Ik moet eerlijkheid halve zeggen dat ik geen idee heb wat de bit budy kost.
Maar hen ze eens met een standje zien staan bij een Open dag.
En daar dacht ik bij dit topic aan.
Niet dat het me die prijs niet waard is, maar ik wil eerst zeker zijn dat er geen betere oplossingen zijn.
Ik heb van mijn tandarts het advies gekregen om zijn mondje eens een tijdje (minstens 6 weken) met rust te laten. Daarna denkt ze dat een bitje wel weer moet mogelijk zijn, maar dan denk ik het beste zo zacht mogelijk, eventueel in combinatie met een bitlifter.