Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lukasje schreef:Hé, nu ik in je vorige topic gespiekt heb, herken ik je! Ik heb je gezien op de wedstrijd in Someren. Het was jij toch die je bok niet naar voor kreeg, toch?
Prachtige pony en ook schitterende proef die je daar neerzette!
Eline91 schreef:Lukasje schreef:Hé, nu ik in je vorige topic gespiekt heb, herken ik je! Ik heb je gezien op de wedstrijd in Someren. Het was jij toch die je bok niet naar voor kreeg, toch?
Prachtige pony en ook schitterende proef die je daar neerzette!
Bedankt, ik was er ook heel blij mee. Jij had anders ook wel 2 heel fijne proeven gereden![]()
Dat was echter niet deze pony, mijn valkje is wat te klein en licht uitgevallen om samengesteld te rijden dus die rijd ik enkel dressuur en vaardigheid.
Eline91 schreef:Wat een fijne tips allemaal!
Syllke_x: Hé, nog iemand die in Someren wasBedankt!
Tobbes, dat vind ik ook een goeie. Ik ben een beetje aan het aftasten wat voor dingen hij leuk vindt om te doen en waar hij niet zo heet van wordtAan de hand stappen vind ik altijd fijn om elkaar wat beter te leren aanvoelen, en als de bak te nat ligt om te mennen werk ik ook soms aan de lange teugel of dubbele longe.
Marissa bedanktKleine hulpen moet ik ook zeker onthouden, zodra ik wat te veel doe reageert hij daar heel sterk op. En van even stappen tussendoor wordt hij inderdaad echt beter.
Lukasje, het was echt niet te zien dat jullie zo lang buiten strijd geweest zijnMaar als dat diezelfde pony is, dan hebben jullie wel een heleboel bereikt zeg! Misschien is er dan toch hoop voor mij en Magic
Ipsilonka schreef:Eline, wat je ook zou kunnen proberen is een pullerriempje. Maar dat moet je wel even weten hoe dat vast moet.. Heb je op kamp les gehad van P.aul?
Eline91 schreef:Ik krijg zelf ook heel wat op mijn boterham, ik moet aan zoveel dingen denken dat mijn hoofd bijna ontploftMijn andere pony is zó verschillend en zoveel minder gecompliceerd.
En toch wil ik dit echt een kans geven, omdat de klik er is en ik er echt in geloof. De pony is in de omgang echt bomproof, goed met kinderen, betrouwbaar en heel respectvol, dus ik denk dat er voor de wagen ook wat moet van te maken zijn